جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۰۷:۱۹
آخرین اخبار
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
مسئول قرارگاه امر به معروف سپاه جهرم خبر داد:
امید حریری از نشست هم اندیشی اداره جات مربوط به اصناف و بازاریان با میزبانی اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای عملیاتی نمودن طرح نسیم محبت خبر داد.

به گزارش تنویر جهرم، هم اندیشی و رایزنی اجرای طرح "نسیم محبت" با حضور مسئول قرارگاه امر به معروف سپاه جهرم، مسئول بسیج اصناف، روئسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، اصناف و اماکن جهرم به میزبانی اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

امید حریری مسئول قرارگاه امر به معروف سپاه جهرم، با بیان خبر نشست هم اندیشی و رایزنی اجرای طرح "نسیم محبت" با ادارات صنعت، معدن و تجارت، اصناف و اماکن جهرم، افزود: برنامه تذکر لسانی و ایجابی سپاه پاسداران در زمینه‌ی امر به معروف و نهی از منکر در مراکز خرید و فروش مورد استقبال اعضای جلسه قرار گرفت.

امید حریری در این جلسه ضمن تشریح رویکرد ایجابی و اقناعی قرارگاه امر به معروف سپاه در مورد مبانی و اهداف طرح نسیم محبت، تصریح کرد: احیاء حس مسئولیت عمومی و گفتمان سازی تذکر لسانی، مهم ترین دستاورد این طرح می باشد.

حریری با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی، حفظ حرمت و حیثیت اجتماعی واحد های صنفی را ظریفترین نکته طرح نسیم محبت دانسته و خاطرنشان کرد: درصورت بالا بردن سطح آگاهی عموم واحد های صنفی و  بازاریان نسبت به پیامد آسیب های فرهنگی، خودبخود ذائقه ی اجتماعی مردم به سمت ارزشهای انسانی و اسلامی متمایل می گردد.

مجتبی قدیمی مسئول بسیج اصناف، ضمن ابراز رضایت از تعامل سازنده و همکاری اتاق اصناف و اداره اماکن شهرستان جهرم گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص تشویق اصناف نمونه و برخورد با متخلفین ارائه نمود.

در ادامه اسدالله کارگر، رئیس اتاق اصناف جهرم ضمن استقبال از مبانی طرح نسیم محبت گزارشی از آموزش های لازم به واحدهای صنفی در زمینه امر به معروف ارائه داد.

دکتر دانش نیا رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نیز در این جلسه هم اندیشی با تاکید و توجه بر تاثیر تذکر لسانی، اقدام فرهنگی و ایجابی را بهترین شیوه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی برشمرد.

در پایان سروان ارجمند رئیس اداره نظارت بر اماکن، اطلاع رسانی و ارتقاء آگاهی واحد های صنفی نسبت به قوانین صنفی را الزامی ترین اصل مقدماتی در اجرای طرح نسیم محبت دانست و  جهت حضورشبانه روزی در این عرصه و برخورد با متخلفین اعلام آمادگی نمود.


هم اندیشی و رایزنی اجرای طرح

هم اندیشی و رایزنی اجرای طرح

هم اندیشی و رایزنی اجرای طرح

هم اندیشی و رایزنی اجرای طرح

هم اندیشی و رایزنی اجرای طرح


نام:
ایمیل:
* نظر: