چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۸:۲۱
کد خبر: ۹۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
فرمانده سپاه فجر استان فارس :
فرمانده سپاه فجر استان فارس در جلسه مشترک با رئیس دانشگاه فنی و مهندسی باهنر شیراز با اظهار عدم رضایت خود در خصوص به هم پیوستگی دستگاه های مختلف در استان فارس یادآور شد : بدون تلاش و کوشش هم افزایی محقق نمی شود که این تلاش می بایست مد نظر قرار گیرد .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، جلسه مشترک معاونت دانش و پژوهش و سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری سپاه فجر استان فارس و دانشگاه فنی و مهندسی باهنر شیراز صبح امروز با حضور سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس و دکتر علویان مهر رئیس دانشگاه فنی مهندسی باهنر برگزار شد .

سردار غیاثی در خلال این جلسه گفت : جهت پیشبرد امور و رونق کسب و کار ، اقدامات می بایست در طول هم انجام شود و از موازی کاری ها پرهیز شود .

وی در ادامه گفت : اگر خروجی کار دانشگاه ها منجر به کسب و کار شود بسیار خوب است و در صورتی که در کنار نیازهای صنعت ، نیازهای اقتضایی نیز درست تعریف شوند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد .

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اظهار عدم رضایت خود در خصوص به هم پیوستگی دستگاه های مختلف در استان فارس یادآور شد : بدون تلاش و کوشش هم افزایی مد نظر محقق نمی شود که این تلاش می بایست مد نظر قرار گیرد .

سردار غیاثی در پایان با اشاره به ظرفیت های مناسب سپاه خاطر نشان کرد : در حوزه سازمان بسیج علمی و معاونت دانش و پژوهش ارتباط مناسبی با مجموعه های علمی برقرار است که این همکاری می تواند با دانشگاه فنی و مهندسی باهنر نیز برقرار شود که این کار می تواند به دیگر استان ها نیز تسری پیدا کند .


 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: