گزارش
تجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
اولین روز کاری فرمانده جدید سپاه سپیدان :
boletتجدید پیمان فرمانده سپاه سپیدان با آرمانهای انقلاب
هادی امیری اردکانی
سرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
با رعایت رعایت پروتکل‌های بهداشتی
boletسرهنگ پاسدار شهید صادق جمالی اردکانی تشییع شد
هادی امیری اردکانی
مراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
جهت شادی ارواح همه اموات :
boletمراسم یادبود درگذشته گان بیماری کرونا
هادی امیری اردکانی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۹۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
با حضور امام جمعه و فرمانده سپاه سپیدان
جلسه حاملان و فعالان قرآنی با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه سپیدان و حمعی از مسئولین در شهرک شهداء برگزار شد.
به گزارش تنویر سپیدان ظهر امروز یکشنبه مورخ 95/11/03 جلسه هماهنگی و تقدیر از فعالان قرآنی با حضور حجت الاسلام موسوی انور امام جمعه شهرستان، سرهنگ رستمی فرمانده سپاه سپیدان و دیگر مسئولین شهرستان در مسجد شهرک شهداء برگزار شد.

حجت الاسلام بنداره ضمن اشاره به حدیث رسول اکرم(ص) که فرمودند: حاملان قرآن همان شاملان رحمت ویژه الهی میباشند بیان داشت:
خداوند در آیه ی5 سوره ی جمعه در باره ی یهود می فرماید : ( مثل الذین حملوا التوراه ثم لم یحملو ها کمثل الحمار یحمل اسفارا ؛ مثل کسانی که تورات را آمو ختند و مکلف به عمل به آن شدند ولی به آن عمل نکردند مثل الاغی است که بر پشتش کتاب هائی حمل می کند . ) . با توجه به معنای این آیه و روایاتی که در مورد حاملان قرآن وارد شده است میتوان نتیجه گرفت که حامل قرآن کسی است که با قرآن مانوس و آشناست و از محتوای آن آگاهی دارد و پیام ها و احگام و معارف نورانی آن را به خوبی در یافته اند و به اندازه توان و ظرفیت خود به دستورات آن عمل نموده و وجودشان ظرف حقایق و معارف قرآنی شده است به کونه ای که گویا قرآن مجسم شده اند و قرآن را با خود حمل می کنند . در روایتی حاملین قرآن پیشوایان و سرپرستان اهل بهشت و در روایت دیگری اشراف و بزرگان امت شمرده شده اند و در حدیث دیگری به عنوان آموزگاران کلام خداوند که لباسی از نور خدا پو شیده اند معرفی شده اند . مجموع این اوصاف و ویژگی ها دلالت دارد که حامل قرآن اهل فهم قرآن و عمل به محتوا و برنامه های آن است نه این که تنها حافظ قرآن باشد هر چند اهل عمل به آن نباشد .
در پایان اقامه نماز ظهر و عصر به امامت امام جمعه شهرستان و با حضور دانش آموزان دبیرستان شبانه روزی در مسجد شهرک شهداء برگزار شد.
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: