سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۵۹:۵۸
کد خبر: ۹۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
مدیر کانون بسیج اساتید دانشکده فنی باهنر شیراز :
احمد مصباح مدیر کانون بسیج اساتید دانشکده فنی باهنر شیراز گفت : در حال حاضر وضعیت کشور ما شبیه خودرویی است که تمام قطعات آن موجود است اما نیاز به شخص و محور خاصی دارد که بتواند این قطعات را سر هم کند که در این خصوص پیشنهاد می شود همایشی مشترک با محوریت استانداری و با کمک سپاه انجام شود .

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس ، احمد مصباح در خلال جلسه مشترک با فرمانده سپاه فجر و مسئولین معاونت دانش و پژوهش و سازمان بسیج علمی استان فارس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت : متأسفانه در حال حاضر علی رغم نیروی انسانی مناسب و وضعیت خوبی که در سایر زمینه ها از قبیل موقعیت جغرافیایی کشور و وضعیت اقلیمی و سایر موارد وجود دارد ، شرایط اقتصادی کشور در وضعیت مناسبی قرار ندارد .

وی ادامه داد : در حال حاضر وضعیت کشور ما شبیه خودرویی است که تمام قطعات آن موجود است اما نیاز به شخص و محور خاصی دارد که بتواند این قطعات را سر هم کند که در این خصوص پیشنهاد می شود همایشی مشترک با محوریت استانداری و با کمک سپاه انجام شود و در این همایش از سرمایه داران ، صنایع و اساتید دانشگاه دعوت و نقاط ضعف بررسی شود تا اتصالات لازم برقرار شود .

وی اضافه کرد : در صورتی که این همایش انجام شود اساتید دانشگاه نیز می توانند ورود کنند و ضمن آشنایی با نیازهای صنعت از ظرفیت دانشجویان جهت برطرف کردن این نیازها استفاده کنند .

مصباح که در حال حاضر مسئولیت دانشکده علوم پایه دانشگاه باهنر را نیز بر عهده دارد ضمن اشاره به توان و ظرفیت های سپاه ، خاطر نشان کرد : سپاه می تواند با پتانسل خود این هم افزایی را بین دستگاه های مختلف دنبال و ارتباط های لازم را برقرار کند و با جمع کردن مسئولین مختلف دانشگاه ها ، صنایع و سرمایه داران ضمن کمک به حل مشکلات اقتصادی ، نقش مؤثری را در تحقق اقتصادی مقاومتی ایفا کند .

مدیر کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی و مهندسی باهنر شیراز ضمن ابراز امیدواری جهت حل مشکلات اقتصادی کشور یادآور شد : سپاه با توجه به ظرفیت خود و اعتباری که در کشور دارد می تواند وارد این حوزه شود و به عنوان کمیته مرکزی مقدمات برگزاری این همایش را فراهم کند تا انشاءالله خیر و برکت نسیب کشور شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی ، پژوهشی و فناوری استان فارس پس از سخنان مدیر کانون بسیج اساتید دانشکده فنی و مهندسی باهنر ، سردار غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس به ارائه نقطه نظرات خود پرداخت و در نهایت این جلسه با توافق طرفین در خصوص همکاری های بیشتر به پابان رسید .

نام:
ایمیل:
* نظر: