کد خبر: ۱۰۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
با حضور بازاریان و مسئولین دهشیخ و سیگار صورت گرفت
ما مسئولین و بازاریان اجازه نخواهیم داد افرادی به بازار ما مراجعه کنند و از بازاریان متعهد، ارزشی، ولایی و مؤمن تقاضای اجناسی کنند که با شرع، عرف و قانون ما سازگاری ندارد. به آنان هشدار می دهیم در صورت تقاضای کالاهای ممنوعه با برخورد قاطع بازاریان و مردم ولایتمدار مواجه خواهند شد.

به گزارش تنویر لامرد، قرارگاه فرهنگی پاسدار شهید جعفر زمانی از اوایل مهر ماه سال جاری با هدف تقویت فضای فرهنگی بازار دهشیخ و سیگار با جلسات متعدد و با حضور سرهنگ پاسدار عبدالله آزاد فرمانده سپاه ناحیه لامرد بعنوان رئیس قرارگاه، و اعضای آن دهیاران و شوراهای اسلامی و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج روستاهای کره موچی، دهشیخ تا سیگار هستند که برنامه های مختلف فرهنگی نظیر:

· برگزاری مراسم بازسازی واقعه عظیم غدیر خم

· برگزاری یادواره شهدای دهستان سیگار و روستاهای همجوار

· نصب سه بیلبورد فرهنگی

· کمک به برپایی نمایشگاه خورشید روی خاک

· برگزاری ویژه برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی

· اصلاح و تقویت سیستم اذان گو در بازار تاکنون صورت گرفته است.

رحمانی دبیر قرارگاه در جمع اعضای قرارگاه فرهنگی شهید زمانی بیان داشت: منطقه دهشیخ و سیگار دیار محبان اهل بیت است، مراسم تاسوعای حسینی اینجا یک مراسم با کیفیت و در سطح استانی است، تعزیه ما در سطح کشوری حرف برای گفتن دارد، کاروان اربعین منطقه دهشیخ و سیگار بی نظیر، و در عین حال پرشور و شعور به کربلای معلی اعزام می شوند فلذا زیبنده نیست کسی بخواهد در جمع بازاریان ما حرف از وجود کالاهای ممنوعه بزند، در بازار ما، تجارت همراه با یاد خدا، نماز، خمس و زکات عجین شده و یک بازار ارزشی است.

سرگرد پاسدار ایوب رحمانی مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه لامرد خطاب به متقاضان کالاهای ممنوعه اظهار داشت: اینجا دیار شهید بصیری، شهید حیاتی ها و روحانی شهید موسوی نژاد است، فلذا مسئولین و بازاریان اجازه نخواهند داد افرادی به بازار این منطقه مراجعه کنند و از بازاریان متعهد، ارزشی، ولایی و مومن ما تقاضای اجناسی کنند که با شرع، عرف و قانون ما سازگاری ندارد و به آنان هشدار می دهیم در صورتیکه تقاضای کالاهای ممنوعه ای از جمله مشروبات الکلی، آلات قمار، مواد مخدر و ... را داشته باشند که عنوان هرکدام از آنها دل هر مسلمانی را به درد می آورد و آزرده خاطر می سازد، با برخورد قاطع بازاریان و مردم ولایتمدار مواجه خواهند شد.

همچنین در این جلسه جهت میزبانی شایسته مسافران نوروزی به این منطقه، مقرر گردید بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای دهستان با نصب سه چادر راهنما بنام سه شهید همراه با برپایی ایستگاه صلواتی مقدمات میزبانی خوب و لایق برای میهمانان نوروزی فراهم آوریم.

نام:
ایمیل:
* نظر: