جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۳۰:۳۱
کد خبر: ۱۲۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
حوزه بسیج کارمندی نی ریز
جلسه هماهنگی مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور(طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی)در نی ریز برگزارشد.*
به گزارش تنویر سازمان بسیج ادارات:  جلسه هماهنگی با موضوع مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹به شیوه محله و هرخانواده یک پایگاه سلامت با حضور هدایت سرپرست فرمانداری نی ریز، معاون هماهنگی امور عمرانی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ، رئیس شبکه بهداشت ودرمان نی ریز و جمعی ازمسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 *هدایت سرپرست فرمانداری هدف از اجرای طرح مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور را روند غربالگری و شناسایی بیماران کرونایی با محوریت محلات و ارائه آموزش‌های پیشگیرانه در سطح شهرستان اعلام نمود* و ضمن تاکید بر اجرای دقیق و کامل این طرح ملی توسط اعضاء نکاتی را در خصوص اجرای این طرح به سمع و نظر حاضرین رساند. 
 وی همچنین *به حداقل رساندن موارد ابتلای بیماری و مرگ در شهرستان* به‌ عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف برنامه تأکید کرد و افزود: درواقع می‌توان با منطقه‌ای عمل کردن ، برنامه ریزی‌های مؤثر تری انجام داد.
همچنین دراین جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز نیز مطالبی را در راستای اجرای برنامه های این طرح ومشارکت داوطلبانه بسیج به‌عنوان همیاران سلامت عنوان کرد.
گفتنی است در ادامه جلسه اعضا نقطه نظرات خود در زمینه اجرای هرچه بهتر این طرح را بیان کردند و مشکلات و چالش های پیش رو را در حوزه متبوع خود بر شمردند که در ادامه با همفکری اعضا تصمیماتی برای هر چه بهتر اجرا شدن طرح کنترل مدیریت و کنترل اپیدمی کووید ۱۹ به شیوه محله و خانواده محور گرفته شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: