سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۱۱:۰۳
کد خبر: ۳۹۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱
مسئول انجمن خوشنویسی بسیج هنرمندان فارس گفت: در تابستان 93 سازمان بسیج هنرمندان فارس با همکاری شهرداری شیراز اقدام به برگزاری یک دوره کلاسها ی آموزشی خوشنویسی، در دو منطقه محروم شیراز نمود.

مریم همایونی، در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج هنرمندان فارس، ابراز داشت:  در این دوره آموزشی به هنرجویان انواع خطوط ریز ودرشت که شامل خط ریز تحریری، خط نستعلیق، خط شکسته نستعلیق، خط نسخ، خط ثلث وخط لاتین می باشد را آموزش توسط خودم داده می شد.

 

این مدرس خوشنویسی در ادامه افزود: نزدیک ترین فرهنگسرا ها جهت آموزش به همشهریان در  دو منطقه محروم مورد نظر فرهنگسراهای پایداری در خیابان نواب صفوی و فرهنگسرای  قرآن در بلوار شهید دستغیب در سه ماهه ی تابستان دایر بود.


همایونی با اشاره به استقبال از برگزاری  دوره های آموزشی در مناطق محروم، بیان داشت: دریافت هزینه های کم باعث انگیزه در بین شرکت کنندگان شد به طوری که در فرهنگسرای پایداری 50 نفر و در فرهنگسرای قرآن 30 نفر از این دوره استقبال نمودند.

 این مدرس جوان در ادامه  عنوان داشت: بدلیل استقبال از این دوره آموزشی خوشنویسی درطول سال فرهنگسرای قرآن میزبان علاقمندان به خوشنویسی خواهد بود.

گفتنی است، مریم همایونی، دارای مدرک فوق ممتاز خوشنویسی از انجمن خوشنویسان ایران می باشد.  

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر: