جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۴۶:۳۹
کد خبر: ۶۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
حسینی:
برادر حسینی مسئول کانون بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز در جمع شورای این کانون بیا داشتند: استکبار جهانی با سرمایه مسلمانان در حال غارت هویت و منابع کشورهای اسلامی است.

برادر حسینی مسئول بسیج پیشکسوتان سپاه ناحیه بقیةا...(عج) شیراز در جمع شورای این کانون بیان داشتند:مردم ایران همواره در راه نفی فرهنگ غلط سلطه‌گری و سلطه‌پذیری گام برداشته درحالی که استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا همواره درصدد نهادینه کردن این فرهنگ در کشورهای مختلف است. همچنین در سابقه ملت ایران به هیچ عنوان ردی از تجاوز به حقوق همسایگان و مسلمانان مشاهده نمی‌شود و حضرت امام خمینی(ره) هم در این باره فرموده‌اند: اسلام در دو کلمه خلاصه می‌شود نه ظلم کنید نه زیر بار ظلم بروید و این همان نفی سلطه‌پذیری و سلطه‌گری است.

وی گفت:متاسفانه در برخی نقاط جهان اسلام حوادث اسفباری بوقوع آمد و استکبار جهانی با سرمایه مسلمانان در حال غارت هویت و منابع کشورهای اسلامی است. مردم مظلوم یمن یکی از این کشورها است. سوال این است که آیا این کارها با منطق قرآن سازگار است؟ مردم مظلوم یمن توسط کشوری مورد تجاوز و ظلم قرار گرفته‌اند که قرآن کریم در دو شهر این کشور بر پیامبر(ص) نازل شده است و امیدواریم روزی برسد که همه به ویژه کشورهای اسلامی به جای تبلیغ صرف قرآن به دستورات آن عمل کنند


نام:
ایمیل:
* نظر: