گزارش
یادواره شهداء دهستان فداغ
حوزه های مقاومت امام خامنه ای (مدظله العالی)وحضرت زینب کبری (س)دهستان فداغ
boletیادواره شهداء دهستان فداغ
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
یادداشت و گفتگو
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
همایش وحدت و نهضت روشنگری
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش؛
boletهمایش وحدت و نهضت روشنگری
کد خبر: ۸۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
جانشین فرمانده سپاه گراش در جمع بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی
جانشین ناحیه گراش در جمع دانشجویان دانشکده پزشکی گراش گفت : اردوهای محرومیت زدایی یکی از رسالت های بسیج دانشجویی است که اگر با شناخت و همراه با معرفت همراه باشد تاثیرات زیادی را در خود سازی وتعالی دانشجویان در فضایی که خیلی ها به دنبال صرفا لذات پست دنیوی هستند به دنبال خواهد داشت.

به گزارش تنویر سپاه گراش، سرگرد ستاری اشاره کرد : در دنیای مدرنیته امروز مکاتب غربی به دنبال این هستند که  خود را الگوی برتر دنیا معرفی کنند و زندگی مادی و لذات دنیایی را نهایت آمال و آرزوهای بشر جلوه دهند. در این نگاه مادی اگر انسان به فکر شرافت و سعادت خود نباشد خیلی زود غرق در این تفکرات منحط و شیطانی شده و هیچگاه طعم شیرین عبادت و بندگی خدا را نخواهد چشید و جزء گمراهان و خاسران خواهد بود.

ایشان اشاره کردند:  شما دانشجویان نگاه کنید به الگوهای مادی ارائه شده در غرب و شرق، یک زمانی  آلمان نازی به رهبری هیتلر و نماینده مکتب فاشیسم با کشتار وحشیانه مردم و فتح کشورها، داعیه نجات بشر را داشت ،یک زمانی کمونیسم در شوروی سابق به فکر فتح قله های خوشبختی وسعادت بشری بود چون همه این عقاید و مکاتب عنصر توحید و وحدانیت را در خود کم داشتند ،لاجرم محکوم به شکست بودند .در حال حاضر هم تفکرات لیبرالیسم که فقط به فکر منافع مادی و بدست آوردن منفعت دنیایی به هر شکل وشیوه ممکن است که نمونه های آن را در کشتار وحشانه مردم بیگناه سوریه و یمن وعراق و فلسطین و... به خوبی می بینید  چون به فرموده مقام معظمرهبری این نوع تفکرات پیام انبیاء را در خود کم دارند یقینا محکوم به شکست خواهد بود والبته نشانه های زوال و افول این تفکر را در نفرت ملت ها از صاحبان این نوع تفکرات و بیداری مردم این کشورها  و حرمت به سمت عزت وآزادی به خوبی می توان دید.

جانشین ناحیه گراش بیان کرد: امروز که به عنایت خداوند متعال فضای شرافتمندانه ای را انقلاب اسلامی در کشور ما بوجود آورده است که همه ما باید قدر این فضا و موهبت الهی را بدانیم. فضایی که ما مرهون امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی وهمه شهدا و مجاهدان  هستیم واین فضا  بدنبال کرامت وعزت انسان است و شما دانشجویان عزیز جزء افرادی هستنید که در استحکام وتداوم این مسیر متعالی می توانید نقش بسزایی را ایفاء نمایید.

ایشان تصریح کردند: اردوهای جهادی چون توأم با اخلاص و معنویات است، فرصت   بسیار مناسبی برای نگاه به خود است. دانشجو در این اردوها هم با کاستی ها و محرومیت های مردم کشور آشنا می شود و در جهت رفع محرومیت ها تلاش می کند و هم می تواند با بهره گیری از روح معنوی این اردوها خود را بسازد و لذت کار برای خدا را به خوبی در این برنامه ها می چشد.


نام:
ایمیل:
* نظر: