شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۴۹:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶
طی مراسمی و با حضور جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج سروستان در تالار حافظ این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید ناحیه مقاومت بسیج سروستان با حضور سردار گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس و جمع کثیری از مردم و مسئولین سروستان در تالار حافظ این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی؛ فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سروستان در سخنان کوتاهی از مسوولین، بسیجیان، خانواده معظم شهدا و عموم مردم بصیر و ولایتمدار این شهرستان که در طول مدت حضور وی با ناحیه مقاومت سروستان همکار داشته اند تقدیر کرد.

سردار گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس در سخنانی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در مقایسه با سایر انقلاب هایی که در سرتاسر جهان اتفاق افتاده، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران بر مبنای سه شاخصه؛ دین اسلام، رهبری مرجعیت شیعه و حضور گسترده مردم آغاز و به پیروزی رسید و این سه ویژگی منجر به بی نظیر بودن و همچنین بی بدیل بودن آن نسبت به سایر انقلاب هایی است که در سرتاسر جهان اتفاق افتاده است.

وی در ادامه این مطلب افزود: معنویت دینی، حضور آگاهانه و حماسی مردم در همه ی صحنه های انقلاب و نظام و همچنین حضور رهبری بصیر، عادل، شجاع و مدبر باعث استحکام روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

سردار گزنی با اشاره به حماسه سازی های رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس و همچنین جانفشانی شهدای مدافع حرم، تأکید کرد: اعتقاد راسخ  و پایبندی مردم بصیر و ولایتمدار به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی منجر به عزت و سرافرازی ایران اسلامی در سراسر این کره خاکی شده است.

جانشین سپاه فجر استان فارس در بخش دوم سخنان خویش با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تهاجم فرهنگی دشمن تأکید کرد: دشمن پس از شکست در جبهه جنگ سخت همه توان و امکانات خویش را در جبهه فرهنگی به کار گرفته تا ایران اسلامی ما را به اندلسی دیگر تبدیل کرده و با هجمه به اعتقادات دینی مردم مقاومت و ظلم ستیزی ما را نسبت به مسائل دینی و به خصوص تفکر شیعی بی تفاوت و روی گردان سازد.

وی همچنین افزود: تعابیر مقام معظم رهبری از هجمه های فرهنگی همچون؛ تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ولنگاری فرهنگی، مؤید اهمیت مقابله آگاهانه و به موقع با دشمن در این عرصه و  توجه بیش از پیش مسئولین به حوزه فرهنگی است.

سردار گزنی در جمع بندی این مطلب تأکید کرد: همه ی کسانی که دغدغه مسائل فرهنگی کشور دارند باید با حساسیت و دقت بیش از پیش و همچنین براساس معیارهای دینی و نیاز جامعه با قدرت و قوت هر چه بیشتر به مسائل و مشکلات فرهنگی ورود کرده و جلوی نفوذ دشمن را بگیرند.

وی در پایان سخنان خویش ضمن تقدیر از تلاش های سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان خطاب به فرمانده جدید این ناحیه تأکید کرد: حفظ و گسترش وحدت و انسجام مردم و تلاش در جهت کمک به حل مسائل و مشکلات این شهرستان از جمله وظایف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در سایه سار تبعیت از ولایت مطلقه فقیه می باشد.

در ادامه این مراسم سروان پاسدار محمد علی اکبری فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در سخنانی با تأکید بر اجرای منویات مقام معظم رهبری اظهار داشت: از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شهرستان سروستان در جهت پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان؛ حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین افزود: به محض ورودم به این شهرستان خود را یک سروستانی دانسته و ان شاءالله همه تلاش خود را در جهت کمک به توسعه این شهرستان به کار خواهم گرفت و در این مسیر از عموم مردم بصیر، ولایت مدار، انقلابی و شهید پرور سروستان تقاضای همکاری دارم.

سروان اکبری در پایان سخنان خویش ضمن تجلیل از مقام شامخ همه شهدا، نخستین برنامه خود را تجلیل از شهدای اخیر آتش نشانی اعلام کرد و گفت: ان شاءالله فردا و با همکاری شهرداری سروستان مراسم گرامیداشت و تجلیل از شهدای آتش نشانی که در حادثه حزن انگیز پلاسکو تهران جان به جان آفرین تسلیم کردند، انجام وظیفه خویش را آغاز خواهم کرد.

در پایان این مراسم ضمن اهدای لوح تقدیر به فرمانده سابق ناحیه مقاومت سروستان سروان پاسدار محمد علی اکبری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت این شهرستان معرفی شد.


فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سروستان سپاه معرفی شد
فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سروستان سپاه معرفی شد
فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سروستان سپاه معرفی شد
فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سروستان سپاه معرفی شد
فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سروستان سپاه معرفی شد
نام:
ایمیل:
* نظر: