کد خبر: ۱۰۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱
با حضور مسئول تعلیم و تربیت سپاه لامرد
نشست منتظران موعود با سخنرانی حجت الاسلام علیزاده، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد در آموزشگاه حضرت رقیه(س) لامرد برگزار شد.

به گزارش تنویر لامرد، نشست منتظران موعود با سخنرانی حجت الاسلام علیزاده، مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد، در آموزشگاه حضرت رقیه(س) برگزار شد.

مسئول طرح صالحین در سپاه لامرد با طرح این موضوع که از برنامه های دشمن در جنگ نرم، گسترش شبکه های اجتماعی و هدایت افکار عمومی جامعه ایران است عنوان کرد: امروزه شبکه های اجتماعی در قالب ها و ابزارهای متنوعی مورد استفاده عموم ما قرار می گیرد و خیلی ها را مسحور و سرگرم تنوع و سرعت خود نموده است.

حجت الاسلام علیزاده استفاده از شبکه های اجتماعی را نیازمند کسب مهارت و آموزش های لازم و همچنین افزایش سطح سواد رسانه ای تک تک افراد مرتبط با آن دانست تا اینکه با افزایش مهارت ها بتوان متناسب با ارزش ها و باورهای دینی و مذهبی تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم. و با توکل بر خدا، تلاش و استقامت در برابر جبهه کفر و استکبار، تمام برنامه ها و طرح های شوم آنان را از بین ببریم.

وی ابراز داشت دانش آموزان در عرصه جنگ نرم از اهداف اولیه دشمن هستند که باید به نقش خود در این رابطه بیشتر فکر کنند و در جهت رفع تهدیدات احتمالی حضور مؤثری داشته باشند.

در پایان نیز جهت ترویج فرهنگ مطالعه به چند نفر از فعالین و شرکت کنندگان در مباحث جلسه کتاب اهدا شد.



نشست منتظران موعود 1نشست منتظران موعود 2
نشست منتظران موعود 3نشست منتظران موعود 4
نشست منتظران موعود 5نشست منتظران موعود 6
نشست منتظران موعود 7نشست منتظران موعود 8

نام:
ایمیل:
* نظر: