جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۴:۳۳:۴۱
گزارش
بمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
گزارش تصویری از طبخ 3 تن حلیم در قیروکارزین.
boletبمناسبت سومین سالگرد شهید سلیمانی در قیروکارزین 3 تن حلیم طبخ وتوزیع شد.
حسین حقیقی
دوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
تربیت وآموزش عس ناحیه قیروکارزین برگزارنمود؛
boletدوره تربیت وتعالی حوزه ای مدیران بسیجی
یادداشت و گفتگو
کد خبر: ۱۰۰۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
توسط حوزه خواهران حضرت معصومه(س) صورت گرفت؛
خواهر عباسی ابراز داشت:فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر سبب خیروبرکت جامعه است و این فریضه باید در بین همه اقشار مردم آموزش داده شود
به گزارش تنویر وبه نقل ازشباب در هفتمین روز بهمن ماه  جلسه شورای امربه معروف ونهی ازمنکر در حوزه خواهران حضرت معصومه(س) برگزار شد.
دراین جلسه خواهر عباسی فرمانده محترم حوزه مسئله امربه‌معروف و نهی از منکر را ازواجباتی عنوان کرد که دیگر واجبات به آن بستگی دارند و افزود:گر بتوانیم این فریضه واجب را در جامعه با برخوردی نیکو رواج دهیم جامعه‌ای سالم و عاری از گناه خواهیم داشت.

وی درادامه گفت: فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر سبب خیروبرکت جامعه است و گفت: این فریضه باید در بین همه اقشار مردم آموزش داده شود.

  خواهرعباسی اظهار داشت: فلسفه امربه‌معروف و نهی از منکر برای تشویق جامعه به‌سوی انجام امور صالح و دوری گزیدن ازگناهان و منکرات بوده، درواقع خداوند بهترین بندگان خود را امور این دو فریضه کرده است..

در این جلسه مصوب شد:

-حضور حلقات صالحین به صورت گردشی درنماز جماعت حسینیه ومساجد

-از طرف سرگروه صالحین حلقه های حاضر درنمازجمعه وجماعت مورد تشویق قرارگیرند

-فعالیت بسیجیان از میزگردی به اردویی تبدیل کنیم مثلا از حالت کلاسی بیرون رفته وحالت گردشی وتفریحی پیدا کندوبه عنوان مثال دیدار باخانواده محترم شهداء-غبارروبی وعطرافشانی قبور مطهر شهداء-عیادت از مریض ها

نام:
ایمیل:
* نظر: