کد خبر: ۱۰۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
حجت الاسلام والمسلمین حاجی پور
حجت الاسلام والمسلمین عباس حاجی پور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در جمع خبرنگاران بیان داشت: سه عامل موثر وحدت،مکتب ورهبری باعث پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر سال1357 می باشد.
وی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت جشن سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی گفت:
مهمترین دستاوردی که ملت ایران برا ی همه جهان و مظلومان جهان بدست آورد با وحدت ،همدلی و پیروی از امر ولایت بود که در مقابل کشورهای استکبار جهانی ایستادگی نمودنند و این را امام(ره) در دوران قبل و بعد از انقلاب به همه ما یاد داد.
وی افزود: باید دستاوردهای انقلاب را به آیندگان منتقل نمائیم و برای اینکه  بفهیم از کجا  بعد از گذشت  سی و هشت سال از انقلاب هنوز در مسیر و رهنمودهای انقلاب حرکت می کنیم،مهمترین دلیل این است که هنوز دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی با ما تمام نشده و سخن تاریخی حضرت امام(ره) که فرمودنند هر وقت دشمن از شما تعریف کرد بدانید اشتباه می روید و علنی شدن دشمنی آمریکا با ما  بیانگر در مسیر انقلاب و پیروی از امر ولایت و رهبری داریم حرکت می کنیم.

حاجی پور تصریح نمود: صدور انقلاب اسلامی که حضرت امام(ره) در اوایل انقلاب مطرح کردنند امروز داریم در دنیا مشاهده می کنیم و اظهار نظر نخست وزیر انگلیس در خصوص ترس از هلال شیعه از خلیج فارس تا دریای مدیترانه توانسته از اثر خود را در منطقه و جهان را نشان دهد.
وی در پایان ضمن دعوت از عموم مردم جهت حضور در مراسمات دهه فجر خصوصا راهپیمایی با شکوه 22بهمن حضور داشته باشند که تمام جهانیان بعد از گذشت چندین سال از انقلاب با چشمان خود ببینند مردم ما در صحنه ها حضور پایدار  دارند و باید قدر نظام جمهوری اسلامی ایران را همگان بدانیم واین  هوشیاری ملت و رهنمودهای رهبری  توانسته همه نقشه های دشمنان را نقشه بر آب نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: