يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۱:۴۳:۱۸
کد خبر: ۱۰۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸
سروان پاسدار اکبری:
فرمانده سپاه سروستان گفت:به فضل الهی و در سایه سار تبعیت از منویات فرماندهی معظم کل قوا،ملت سرافراز ایران اسلامی با تمام توان به مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی ادامه خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر، فرماندهی وتنی چند از پایوران ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان با حضرت حجت الاسلام والمسلمین صالح امام جمعه کوهنجان دیدار کردند. در این دیدارامام جمعه کوهنجان ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این روزها، روزهای پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین‌ باورمان و روزهای پیروزی انقلاب اسلامی است، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت آن را رهبری کرد.

حجت السلام صالح گفت: دهه فجر که یادآور آن روزهای پر شور و شعور است فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب شکوهمند است و استمرار هر جنبش، نهضت و انقلابی به زنده نگه داشتن ارزش‌ها، آرمانها و انگیزه‌های اصلی آن وابسته است.

وی در این دیدار افزود: یکی از اهداف نظام مقدس اسلامی پیاده کردن احکام دینی است که امام راحل نیز به این موضوع بسیار تاکید داشتند.

امام جمعه کوهنجان افزود:به گواه دوست و دشمن هم اکنون انقلاب اسلامی ایران از تاثیر گذارترین کشور ها در منطقه و جهان است و این برای استکبارگران خوب نیست و به خاطر همین موضوع آنها با روش های مختلف در تلاشند تا انقلاب اسلامی ما را از مسیر پیشرفت منحرف کنند

وی در ادامه از مسئولین خواست ایام را قدر بدانند و تمام تلاش خود را برای اجرای پرشور مراسمات به کار ببرند.

 درادامه سروان پاسدار محمد علی اکبری فرمانده سپاه سروستان ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر گفت: به فضل الهی و در سایه سار تبعیت از منویات فرماندهی معظم کل قوا،ملت سرافراز ایران اسلامی با تمام توان به مسیر پرافتخار  انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان های بلند امام(ره)، شهداء تا ظهور حضرت ولی عصر(عج) ادامه خواهد داد.

 وی در پایان سخنان خویش ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای انقلاب اسلامی تاکید کرد: ادامه راه شهدا و امام(ره) در جهت پیشبرد اهداف آرمان های مقدس انقلاب اسلامی یک وظیفه عمومی است.

ملت ایران با تمام توان مسیر پرافتخارانقلاب اسلامی را ادامه خواهد داد
ملت ایران با تمام توان مسیر پرافتخارانقلاب اسلامی را ادامه خواهد داد

نام:
ایمیل:
* نظر: