شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۶:۳۶:۱۵
کد خبر: ۱۰۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
به مناسبت سالروز تاریخی ورود امام(ره)

به گزارش تنویر زرقان،مراسم زنگ انقلاب صبح سه شنبه با حضور رئيس  آموزش و پرورش زرقان و جمعی از مسؤولان و دانش‌آموزان به طور نمادین توسط بخشدار زرقان در دبیرستان حاج حبيب حيدري زرقان در ساعت هشت و ۴۵ دقیقه نواخته شد.

همچنین علاوه بر زنگ انقلاب، نوای سرودهای انقلابی نیز در اين مدرسه به گوش رسيد تا خاطرات روزهای انقلاب برای مردم تداعی شود و شور و شوق آن روزها برای دانش‌آموزان که انقلاب را به چشم ندیدند، بازگو شود.

امام جمعه زرقان حجت الاسلام و المسلمين محمدهادي رباني شيرازي ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: دانش آموزان باید بدانند که ملت ایران در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، فداکاری ها و رنج های زیادی را تحمل کردند تا توانسته در منطقه اقتدار داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمين رباني شيرازي ادامه داد: ایام الله دهه فجر یادآور ایثارگری افرادی است که در مسیر انقلاب زحمات زیادی متحمل شده و در این مسیر جان خود را نیز اهدا کرده اند.

وي در پايان افزود:نباید از شهدا که از میراث گرانبهای انقلاب و دفاع مقدس هستند غافل شویم زیرا آنها با نثار خون خود در راه انقلاب و اسلام باعث شدند که پایه های این نظام محکمتر شود.


نام:
ایمیل:
* نظر: