آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
به مناسبت دهه فجر صورت گرفت؛
گروه جهادی دانشجویی حضرت رقیه(س) لارستان با شعار «می‌سازیم تا ساخته شویم» به مناسبت بزرگداشت دهه فجر به مدت ۱۰ روز و با حضور ۳۵ نفر از دانشجویان جهادگر به روستای محمد قاسمی از توابع بخش بیرم لارستان اعزام شدند.
دفتر بسیج دانشجویی لارستان با «شعار می سازیم تا ساخته شویم» به مناسبت بزرگداشت دهه فجر به مدت ۱۰ روز و با حضور ۳۵ نفر از دانشجویان جهادگر به روستای محمد قاسمی از توابع بخش بیرم لارستان اعزام شدند.

 

در بدرقه این جهادگران بسیجی، جاهدی، فرمانده سپاه لارستان، چرخی، مسئول بسیج سازندگی و مهدی زاده، رئیس دانشگاه و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر مسئولان از بسیج سپاه لارستان حضور داشتند.

 

در ابتدای مراسم بدرقه که در جوار قبور مطهر شهدای گمنام لارستان برگزار شد، پیرمراد، مسئول دفتر بسیج دانشجویی لارستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور دانشجویان جهادگر در این عرصه معنوی خلاصه ای از فعالیت های فرهنگی و معنوی و بهداشتی که در مدت این ۱۰ روز اجرا می شود، را به سمع و نظر مسئولین رساند.

 

سپس جاهدی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تولد حضرت زینب(س)، و تقدیر و تشکر از دانشجویان جهادگر، اردوی جهادی را راهی برای رسیدن به خودسازی و خود باوری انسان خواند و گفت: اردوی جهادی آغاز و سرچشمه جاری شدن است، یک حرکت دسته جمعی است که افراد با توجه به موقعیت کاری یا علمی در راه رضای خدا و بدون هیچ انگیزه مادی در طبق اخلاص قرار داده و با دلی آکنده از وجود خدا در مناطق محروم خدمت رسانی می کنند.

 

در پایان این مراسم مهدی زاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان از حضور دانشجویان در این عرصه تشکر و قدر دانی بعمل آورد.

 

اهم فعالیت هایی که جهادگران در روستای محمد قاسمی انجام می دهند به شرح ذیل است:

 

۱-ساخت خانه عالم

 

۲- خدمات پزشکی و بهداشتی که شامل برگزاری کلاس های آموزشی بهداشت خانواده، آموزش بهداشت فردی، بهداشت دهان و دندان، حضور پزشک عمومی و ویزیت رایگان مردم روستا و غیره است.

 

۳- برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی همچون جشن دهه فجر انقلاب، برگزاری کلاس های آموزشی و تربیتی مذهبی، یادواره شهدای روستای محمد قاسمی، مسابقات دسته جمعی اهدای جوایز و غیره است.

 

در پایان از حمایت های بی دریغ و خداپسندانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مجموعه فرهنگی این دانشگاه در تامین خدمات پزشکی و بهداشتی  تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: