يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۵:۵۵:۰۸
کد خبر: ۱۰۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
به مناسبت ایام الله دهه فجرصورت گرفت
به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر جمعی از بسیجیان و مسئولین ادارات سروستان با حضرت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه این شهرستان دیدار کردند
به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ، به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر جمعی از بسیجیان و مسئولین ادارات سروستان با  امام جمعه محترم این شهرستان دیدار کردند .حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه سروستان در این دیدار اظهار داشت:مردم ایران بنام اسلام و برای اسلام قیام کردند و با تحمل رنج ها و سختی ها ی فراوان نتیجه زحمات خود را در 22بهمن 57 گرفتند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید .

 وی، از مردم ایران به نیکی یاد کرد و افزود : امام راحل در وصیت نامه سیاسی و الهی خود از مردم ایران به بزرگی و عظمت یادکرده است و معتقد است این مردم از مردم دوران رسول الله و امامان معصوم برتر هستند و پشتیبان ولی فقیه زمان خود می باشند.

 امام جمعه سروستان درادامه بیان داشت: با تدبیر و رهبری امام خمینی و همراهی مردم حکومت اسلامی در ایران برقرار گردید و با تشکیل این حکومت آرزوی دیرینه اولیای الهی مبنی بر پیاده شدن احکام الهی تحقق یافت.

وی به مطالبات رهبری از مسئولین اشاره کرد و گفت: خدمتگذاری به مردم،ساده زیستی، پرهیز از تجملات،استقبال از سخن و انتقاد خیرخواهانه و بیان خدمات نظام برای مردم از مهمترین ویژگی های مدیر انقلابی است.

 حجت الاسلام ابراهیمی یاد آور شد: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی مردم با دستاوردهای انقلاب اسلامی و مسئولان دستگاههای اجرایی بایستی از این فرصت برای انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده نمایند . 

دیدار جمعی از بسیجیان و مسئولین ادارات سروستان با امام جمعه محترم شهرستان
دیدار جمعی از بسیجیان و مسئولین ادارات سروستان با امام جمعه محترم شهرستان
نام:
ایمیل:
* نظر: