يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۳۲:۴۴
کد خبر: ۱۰۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱
فرمانده سپاه سروستان:
فرمانده سپاه سروستان گفت:شهدا اسوه های ماندگار ایمان، اخلاص، توکل و ولایت مداری اندو خون مطهر همین شهدا بود که طومار نظام ستم شاهی را در هم پیچید.

به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان ،سروان پاسدار اکبری فرمانده سپاه سروستان در دیدار با پیشکسوتان جهاد وشهادت این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد وخاطره همه شهدا به خصوص شهدای دوران  انقلاب گفت: بصیرت به معنی داشتن قوه تشخیص حق از باطل و یک درک قلبی است و براساس آموزه های دینی، بصیرت یکی از شاخصه های مهم و اساسی مومنین واقعی می باشد.

 وی در توضیح این مطلب افزود: وجود بصیرت در گروه مومنان باعث استواری و استحکام آنها در راه ترویج احکام الهی بوده و آنان را از خطا و اشتباه دور می سازد.

مبارزه با جنگ نرم دشمن مصداق جهاد کبیر است


فرمانده سپاه سروستان در ادامه شهدا راسنبل بصیرت توصیف کردوبیان داشت:

شهدا اسوه های ماندگار ایمان، اخلاص، توکل و ولایت مداری اند و الگو قرار دادن آن ها در زندگی منجر به سعادتمندی است زیرا آنها پرورش یافته حقیقی مکتب اهل بیت(علیهم السلام) و پیروان راستین فرهنگ سرخ عاشورا هستندو خون مطهر همین شهدا بود که طومار نظام ستم شاهی را در هم پیچید.

سروان پاسدار اکبری در ادامه با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی افزود:مبارزه با جنگ نرم دشمن همان جهاد کبیر است  و وظیفه شما پیشکسوتان جهاد وشهادت این است که همانطور که شجاعانه در دوران جنگ سخت نگداشتید ذره ای از خاک وطن در اختیار دشمن بماند در زمینه جنگ نرم هم نباید گذاشت دشمنان نظام اسلامی بر ذهن و تفکر جوانان ایران اسلامی سلطه یابند.


نام:
ایمیل:
* نظر: