چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۲۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۰۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در جلسه ی فرماندهان پایگاه های تابعه و شورای فرماندهی حوزه 4 حضرت بلال(ع) که در سالن جلسات ناحیه برگزار شد با اشاره به ویژگی های پایگاه مطلوب گفت: پایگاه مطلوب از تمامی ظرفیت ها در جهت تقویت فعالیت ها استفاده می کند.
در ادامه ی جلسات فرمانده ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با فرماندهان پایگاه ها و شورای فرماندهی حوزه های تابعه این بار در سالن جلسات ناحیه جلسه ای با حضور فرمانده پایگاه ها و شورای حوزه 4 حضرت بلال(ع) برگزار گردید.
در این جلسه سرهنگ دوستدار به ویژگی های پایگاه مطلوب و ساختار مطلوب برای یک پایگاه اشاره کرد و از حاضران در جلسه خواست تا با بیان ویزگی های پایگاه مطلوب از نظر خود در جمع بندی جلسه و نتیجه گیری کلی مشارکت نمایند.
در ادامه جلسه هر کدام از فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه ویژگی ها مدنظر خود را بیان کردند که در مورد هرکدام بحث و گفت و گو شد.
فرمانده ناحیه بقیه الله(عج) از ویژگی های مهم یک پایگاه مطلوب برنامه ریزی در همه حوزه های مهم اجتماعی و جایگاه مهم جوانان در این برنامه ریزی دانست و گفت: یک پایگاه مطلوب بدلیل اهمیت جایگاه جوانان در جامعه در همه ی حوزه ها از جمله عقیدتی، علمی، فرهنگی، ورزشی و ... برای اعضای پایگاه به خصوص جوانان دارای برنامه می باشد.
وی در ادامه گفت: پایگاه مطلوب باید کل اهالی محل را در بر گرفته و برای آن ها برنامه داشته و پناهگاه مشکلات اهل محل باشد.
سرهنگ دوستدار با اشاره به چهار ویژگی مهم فرمانده یک پایگاه مطلوب گفت: سوز، سواد، سلیقه و سلامت فکری و جسمی از ویژگی های فرمانده پایگاه مطلوب است و در ادامه از فرماندهان خواست تا در جهت تقویت فعالیت ها و نزدیک شدن به اهداف تمامی ظرفیت های موجود را به کار گرفته و خود را بدلیل عدم وجود برخی از امکانات محدود نکنند.
در ادامه برخی از حاضران مشکلات، موانع موجود و مطالبات خود را بیان کرده و سرهنگ دوستدار به آن ها پاسخ داد.
در پایان جلسه از کلیه اعضای شورا توسط فرمانده ناحیه و حوزه تقدیر شد.
نام:
ایمیل:
* نظر: