آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
مراسم بدرقه کاروان راهیان نور در سپاه ناحیه فیروزآباد علیرغم تغییر شرایط جوی و بارندگی ، در میان شور و نشاط دانش آموزان و همراهی فرمانده ناحیه با آنان در این سفر برگزار گردید .
سرهنگ محبی با بیان اینکه راهیان نور متعلق به تمامی اقشار مختلف مردم است، اظهار داشت: مردم بایستی هوشمندانه از این اقدام اثرگذار استقبال کنند و با وجود اینکه مراسم بدرقه  کاروان راهیان نور در سپاه ناحیه با تغییر شرایط جوی و بارندگی همراه بود ، اما ثبت نام دانش آموزان و استقبال از راهیان نور کمتر از سال گذشته نبوده بلکه بیشتر نیز بوده است

وی ادامه داد: امروز با عنایت خداوند راهیان نور به اوج خود رسیده است و همه دست‌اندرکاران این عرصه با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب جهت اجرای این امر مهم بایستی تمام سعی و تلاش خود را مصروف این کار کنند.

فرمانده ناحیه فیروزآباد گفت : با استفاده از راهیان نور می توان دوران دفاع مقدس و یاد شهدا را زنده نگه داشت.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن که به گفته امام خامنه ای به گونه ای قتلگاه جوانان شده است  اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور را اقدامی مهم و موثر در مقابله با این جنگ نرم دانست و  گفت : حجم عظیمی از دانش آموزان برای اعزام به اردوهای راهیان نور ثبت نام کرده اند که با توجه به پتانسیل سپاه شهرستان سعی شده است تا امکان اعزام همه دانش آموزان مشتاق به اردوهای راهیان نور فراهم گردد . در پایان خود فرماندهی سپاه ناحیه فیروزآباد نیز به همراه دانش آموزان راهی این سرزمین مقدس شد .


نام:
ایمیل:
* نظر: