يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۱:۲۶:۲۱
کد خبر: ۱۰۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سروستان:
حجت الاسلام والمسلمین ظهرابی گفت:نقطه عزیمت و برانگیخته شدن مردم در انقلاب همین مقابله با سلطه آمریکا و قدرت های بزرگ بوده است.

به گزارش روابط عمومی سپاه سروستان،یادواره شهدای روستای شوریجه سروستان با حضور پر شور مردم ولایتمدار این روستا برگزار شد. در این مراسم معنوی حجت الاسلام والمسلمین ظهرابی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سروستان  ضمن تبریک ایام الله دهه فجر وسی وهشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شهدا را ستارگان درخشان اسمان ایران اسلامی دانست و افزود:شهید نور است و شهدا میتوانند چراغی برای هدایت جامعه به سمت تکامل باشند  . وظیفه ی ما در قبال خون شهدا دشوار است و در ادامه دادن راه شهدا باید مواظب رفتار خود در جامعه باشیم.

وی در ادامه سخنان خویش با بیان گوشه هایی از وصایای شهدا تصریح کرد: تاکید شهدا بر ولایتمداری و پشتیبانی از اصل ولایت مطلقه فقیه در گفتار و  عمل، برگرفته از بصیرت انقلابی آنان بوده و توجه به این مساله مهم و اساسی را می توان در تک تک وصیت نامه های شهدا مشاهده کرد.

حجت الاسلام ظهرابی با بیان اینکه روحیه استکبار ستیزی، بخشی از اهداف اصلی انقلاب است، ادامه داد: نقطه عزیمت و برانگیخته شدن مردم در انقلاب همین مقابله با سلطه آمریکا و قدرت های بزرگ بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سروستان یکی از نشانه های انقلابیگری را ادامه روحیه استکبار ستیزی دانست و تاکید کرد: وفاداری به انقلاب اسلامی و مخالفت با روحیه استکباری جزو خصوصیت اصلی انقلاب می باشد.وی در ادامه با اشاره به تحولات پسابرجام گفت: کنار گذاشتن تقابل و رفتن به سمت تعامل در مقطع فعلی آمریکایی‌ها را به طمع نفوذ و بازگشت به ایران انداخته است اما انها بدانند که با وجود رهبری شجاع و ملتی بصیر این ارزو را به گور خواهند برد.


ولایتمداری در عمل وجه مشترک وصایای ارزشمند شهداست
ولایتمداری در عمل وجه مشترک وصایای ارزشمند شهداست
ولایتمداری در عمل وجه مشترک وصایای ارزشمند شهداست

.

نام:
ایمیل:
* نظر: