آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز؛
مراسم بدو ورود یاران با حضور ۵۳ نفر از اعضای جدید الورود بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در ساختمان ساحلی این دانشگاه برگزار شد.
مراسم بدو ورود یاران با حضور ۵۳ نفر از اعضای جدید الورود  بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز در ساختمان ساحلی این دانشگاه برگزار شد.



 باقری مسئول خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور شیراز ضمن چگونگی،اصل بسیج و طریقه عضو شدن بیان کرد: مبنای حضور در بسیج پوشیدن چادر نیست و از منظر بسیج دانشجویی شهید شاهچراغی هر کس که  آینده و پیشرفت کشور برایش آرزو است عضوی از بسیج محسوب می شود و آغوش بسیج برای هر کس باز است .


حجت الاسلام و المسلمین ایوب زاده مسول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور شیراز اظهار داشت: اگر ما جوان انقلابی هستیم نباید دست روی دست گذاشت و زمان جنگ و توپ و تانک نیست بلکه باید با صلاح فرهنگ با تهاجمات مقابله کرد.


مسئول تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان فارس بسیج دانشجویی را یک بستر برای ایستادن، برای پاسخ به شبهات و تمسخراتی که  نسبت به عقاید ما دارند دانست و در ادامه بیان کرد: ما باید با تحقیق و مطالعه هر مطلبی را بپذیریم و بدون تحقیق هیچ گفته ای را قبول نکنیم.


لازم به ذکر است در پایان جلسه حجت الاسلام والمسلمین ایوب زاده  به پرسش های شرکت کنندگان پاسخ دادند.

photo_2017-02-04_11-12-59-(3).jpgphoto_2017-02-04_11-13-01.jpgphoto_2017-02-04_11-13-06.jpg
 
نام:
ایمیل:
* نظر: