گزارش
برگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
حوزه نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ممسنی برگزارکرد
boletبرگزاری کارگاه آموزشی دفتربررسی وتاییدمحصولات فرهنگی
اولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید
boletاولین مراسم صبحگاه پایوران سپاه ناحیه نورآباد در جوار قبر شهید گمنام برگزار شد
کد خبر: ۱۰۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
حوزه مقاومت بسیج امام حسن (ع)
جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت دهه پرفروغ فجر سال 1395 شهر خومه زار، در جهت هماهنگی هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،در محل ساختمان شورای اسلامی شهر خومه زار برگزار شد.
به گزارش تنویرسپاه ناحیه ممسنی
در این جلسه که شهردار و اعضای شورای اسلامی، مدیران مدارس و همچنین فعالان فرهنگی شهر خومه زار نیز حضور داشتند،سرگرد جعفری فرمانده حوزه ضمن تبریک فرارسیدن دهه پرفروغ فجر با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مغتنمی برای معرفی و ارائه دستاوردهای نظام در طول ۳۷ سال گذشته است، اظهار داشت: باید تمامی نهادها و ادارات مستقر در شهر با هماهنگی و تعامل برنامه های درخور و شایسته ای را برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر تدارک دیده و اجرایی کنند.
سرگرد جعفری در ادامه به اهمیت برگزاری مراسم سالروز ورود تاریخی  حضرت امام خمینی (ره) اشاره و تصریح کرد:هرساله در 12 بهمن شاهد برگزاری مراسم سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به میهن عزیزمان هستیم و نکته ای که حائز اهمیت می باشد این است که این مراسم تنها مراسم رسمی برگزار شده در روز 12 بهمن در سراسر کشور می باشد و ماهم انشااله همانند سال های گذشته مراسم باشکوهی به همین منظور در سطح شهر برگزار خواهیم کرد.
وی همچنین به ارتقاء کمی و کیفی برنامه های امسال اشاره کرد و گفت:توقع مردم این است که سال به سال شاهد مراسم با کیفیت تر از گذشته در شهر باشیم و برای نیل به این مقصود می بایست از تمام ظرفیت های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
در ادامه این جلسه اعضای شرکت کننده به ذکر نکاتی برای مراسمات ویژه این دهه  در شهر خومه زاراشاره نمودند، و همچنین در پایان،ضمن تشکیل کمیته های مختلف دهه فجر، برنامه های پیشنهادی مورد بررسی قرار گرفت.




نام:
ایمیل:
* نظر: