آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون گفت: عده‌ای از مسئولانی استانی قصد دارند شیراز را تبدیل به سرزمین آندلس کنند اما به برکت مردم انقلابی و علمای بصیر این آرزو را به گور خواهند برد.
محمدهادی صحرابان،مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون در خصوص حواشی به وجود آمده در افتتاحیه پایتخت جوانان جهان اسلام در شیراز بیان داشت: در ایامی که مصادف با سرگونی رژیم پهلوی کشور قرار داریم و از طرفی نیز در شیراز که جایگاه سومین حرم بیت است، این سئوال وجود دارد که چرا باید جشنی برگزار شود که الهام گرفته از جشن های ۲۵۰۰ در زمان رژیم شاهنشاهی است؟!

 

وی افزود: عده ای با برگزاری چنین مراسمی قصد دارند شیراز را تبدیل به سرزمین آندلس کنند که این آزرو هم قطعا به برکت اینکه شیراز جایگاه سومین حرم اهل بیت و مردم انقلابی، مومن و علمای بصیر استان فارس است، به گور خواهند برد.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کازرون تصریح کرد: این اندیشه لیبرالی که برخی از مسئولان استان دارند، قطعا برای پیشرفت معنوی مسمومی و خطرناک است و باید حذف شوند و از دولتی هم که نام خودش را دولت تدبیر و امید گذاشته انتظار داریم اجازه ندهد چنین برنامه ها و حاشیه هایی در شهرها برگزار شود و با عوامل آن برخورد کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: