پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۰:۳۹:۵۴
کد خبر: ۱۰۱۲۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
با حضور جانشین ناحیه بقیه اله(عج) صورت گرفت :
جناب سرهنگ پورمنتصری ، جانشین ناحیه بقیه اله(عج) ، سالن ورزشی مسجد عظیمی ، که به همت پایگاه مقاومت این مسجد احداث شده است را افتتاح کردند و پیشنهاد دادند اسم این مجموعه ی ورزشی به دلیل تقارن افتتاح آن با شروع ایام فاطمیه ، بی ارتباط با حضرت فاطمه زهرا(س) نباشد.
به گزارش روابط عمومی حوزه 5 امام باقر(ع) : جناب سرهنگ پورمنتصری ، جانشین ناحیه بقیه اله(عج) ، سالن ورزشی مسجد عظیمی ، که به همت پایگاه مقاومت این مسجد احداث شده است را افتتاح کردند و پیشنهاد دادند اسم این مجموعه ی ورزشی به دلیل تقارن افتتاح آن با شروع ایام فاطمیه ، بی ارتباط با حضرت فاطمه زهرا(س) نباشد.

ایشان در ادامه ی بازدید خود از پایگاه مقاومت شهدای مسجد عظیمی ، این پایگاه را یکی از قدیمی ترین و موثرترین پایگاه های شیراز دانستند و خاطرنشان کردند که این پایگاه به دلیل محیط مناسب و همچنین وجود امکانات مادی نسبتا کافی ، می تواند یکی از برترین پایگاه های ناحیه بقیه اله(عج) باشد.

پورمنتصری در پایان با اذهان به این موضوع که پایگاه های بسیج ما از مقوله ی جذب جوانان و نوجوانان غافل شده اند ، تمام پایگاه ها را به مساله ی جذب حداکثری نیرو از میان جوانان محله های خود تشویق کردند و ذات جوانان را پاک و طاهر خواندند که این معصومیت جوان می تواند نقطه ی مثبتی در جهت جذب ایشان در مسجد و پایگاه مقاومت بسیج شود.



نام:
ایمیل:
* نظر: