آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فراشبند؛
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فراشبند اعلام کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هشدار به لیبرال هایی است که از واقعیت فرار می کنند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی فراشبند در رابطه با 22 بهمن بیانیه ای صادر کرد.


متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:      
    
بسم الله الرحمن الرحیم

درود و سلام خدا به ارواح طیبه شهدا، شهدای مدافع حرم و امام شهدا، درود و سلام خدا بر یگانه منجی عالم بشریت امام زمان و نائب بر حقش امام خامنه ای(مد ظله عالی). درود و سلام خدا بر ملت غیور و شجاع ایران اسلامی.

ملت غیور و شجاع و ولایتمدار ایران در 22 بهمن 57، به ندای ولی فقیه زمان لبیک گفته و در قیامی که رنگ و بو و ماهیت عاشورایی داشت، بساط ظلم و جور و کاخ های پوشالی استکبار را در هم پیچید. استکباری که در خیال خام خود رویای سکولاریزه کردن جهان را در سر می پرواند، به یک باره فرزندی از سلاله ی حضرت زهرا(س) با مردمی الهام گرفته از آموزه های ناب محمدی(ص) و با چراغ بصیرت و شجاعت و غیرت ملی-انقلابی خویش، هیمنه ی استکبار جهانی را در هم شکستند و کاخ آمال و آرزوهای شیطانی آنها را فرو ریختند و یوم الله 22 بهمن برای همیشه ماندگار شد.

پس بر ملت شریف و عزیز ماست که این ایام الله را که هدیه هایی از عالم غیب ربوبی است، با جان و دل حفظ و نگهداری کنند.

مبادا که از یادمان برود که چه بوده ایم، چه شده ایم و اینک در کجائیم ، مبادا خون هایی که به پای این نظام ریخته شده پایمال گردد و مبادا منفعت های شخصی باعث تحریف راه و روش و سخنان امام شود،مبادا منفعت های شخصی باعث شود حقوق ملت ایران نادیده گرفته شود.


لذا بار دیگر اقیانوس بی کران و پر تلاطم ملت رشید، وفادار و انقلابی ایران اسلامی با به نمایش گذاشتن همبستگی و وحدت بی نظیر خود، نقشه شوم دشمنان، بدخواهان و عوامل نفوذ را نقش بر آب خواهند کرد و با چشمانی باز و عمارگونه ضمن تجدید بیعت با امام و آرمان های انقلاب، با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیـل، مرگ بر ضد ولایت فقیـه، مشت محکمی می زنند بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، بر دهان تکفیری ها و وهابی ها، بر دهان دشمنانی که به فرموده مقام عظمای ولایت این طور اخم می کنند، متکبرانه حرف می زنند و به ملت ایران اهانت می کنند و ملت ایران را تهدید می کنند و با دستگیری یک کودک 5 ساله اینطور ضلالت خود را نشان می دهند.

به امید خدا فردا می آییم چرا که این آمدن ما هشدار باشی هم هست  به لیبرال هایی که چشمشان را بر واقعیت ها بسته اند، عظمت و غیرت ملت ایران را نمی بینند و هنوز نگاهشان به بیرون است، آمریکا را تطهیر و رئیس جمهور جدید آمریکا را به جای استکبار جایگزین می نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر: