آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: دانشجویان بسیجی و انقلابی با مهارت های خود و تقویت آن ها به تداوم انقلاب کمک کنند.

اسماعیل قزل سفلی در دوره توانمند سازی مربیان حلقه های صالحین دانشجویی ویژه برادران دانشگاه های فارس که به همت مدیریت تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی این استان برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان بسیج دانشجویی و مربیان حلقه های صالحین دانشجویی باید از فکر و اندیشه ورزی، معرفت اندوزی، بصیرت، اخلاق، معنویت، مهارت تشکیلاتی و... برخوردار باشند و برای هرکدام از این ویژگی ها باید برنامه ریزی مدون و منسجم کنند.

وی با بیان اینکه تحقق آرمان های متعالی انقلاب اسلامی ایران مثل احیای تمدن عظیم اسلامی، حضور سازنده، فعال و پیشرو در میان ملت ها و کسب آمادگی برای برقراری عدالت و معنویت در جهان در گرو تربیت انسان های عالم، متقی، آزاده و اخلاقی است افزود: تحقق این هدف نیازمند نقشه راهی است که در آن نحوه طی مسیر، منابع و امکانات لازم، تقسیم کار در سطح ملی و الزامات در این مسیر به صورت شفاف و دقیق مشخص شده باشد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، کارکردهای فردی، سازمانی، اجتماعی و... را از جمله کارکردهای حلقه های تربیتی عنوان و خاطرنشان کرد: به روز بودن نسبت به بیانات مقام معظم رهبری به بصیرت افزایی کمک می کند.

قزل سفلی با تاکید بر استفاده از محضر علما، توسط به قرآن، دعا، زیارت و.. گفت: دانشجویان بسیجی و انقلابی با مهارت های خود و تقویت آن ها به تداوم انقلاب کمک کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: