دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۸:۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۸
روز گذشته جلسه هماهنگی و توجیهی برگزاری یادواره شهدای پایگاه ها ی شهرستان در ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب برگزار شد.


به گزارش خبرنگار تنویر در داراب، جلسه هماهنگی و توجیهی در خصوص برگزاری یادواره شهدای پایگاه ها با حضور سرهنگ پاسدار رضا طحانی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه داراب و مسئولین فرهنگی حوزه ها و پایگاه های مقاومت  و فرماندهان مجری یادواره روز گذشته  برگزار شد.

سرهنگ طحانی با اشاره به این مطلب که امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست تصریح کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری است زیرا با برگزاری این مراسم آنان را به نسل های جوان معرفی می کنیم.


وی نسبت به زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در محلات و مساجد تأکید نمود و افزود: مسئولین برگزاری یادواره ها در خصوص اجرای برنامه ها، هماهنگی و همکاری دهیاری ها و بخشداری ها را مدنظر خود قرار دهند.

در ادامه جلسه فرماندهی سپاه ناحیه داراب با بیان این مطلب که همه ما مدیون خون شهدا هستیم در خصوص چگونه برگزار شدن یادواره های شهدا گفت: عزت امروز اسلام از برکات خون شهیدان است لذا این مراسم باید بگونه ای برگزار  شوند که لایق مقام بالای شهدا باشند.

رضا طحانی در پایان بیان کرد: امیدواریم همه ما با پیروی از  شهدای عزیز  که بدون توجه به قومیت و نام و نشانٰ یک دل و یک صدا و دوشادوش هم با دشمن متجاوز جنگیدند به سفارش رهبر معظم انقلاب در راستای محقق شدن حماسه اقتصادی هر چه در توان داریم در این عرصه بکار بریم.


نام:
ایمیل:
* نظر: