آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۱۹۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰
بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی جهرم:
بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی جهرم اعلام کرد: طرح دوفوریتی با توجه به نزدیک شدن به انتخابات دوره دوازدهم راه فرار از پاسخ گویی به پرسش ها را فراهم می آورد.
  بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی جهرم در پی پیشنهاد طرح دو فوریتی اصلاح طلبان مجلس شورای اسلامی مبنی بر «اداره مراسمهای رسمی»  بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:


بسمه تعالی

مقام معظم رهبری می فرمایند:
هر کسی یک حرف انتقادی زد، فوراً نگوئیم او با نظام مخالف است، او چنین است؛ نه، خیلی از نظرات انتقادىِ گزنده از روی دلسوزی است. انسان باید ببوسد آن دهانی را که از روی دلسوزی انتقاد میکند.2 شهریور 90

جناب آقای محمد رضا عارف،اخیرا پیشنهاد طرح دوفوریتی جنابعالی و یارانتان در فراکسیون امید مبنی بر "تامین امنیت برگزاری جلسات" که منجر به مقابله با آزادی بیان و پیشنهاد حبس برای پرسشگران شده است تعجب مارا بر انگیخت.باز خوانی دوره فعالیت سیاسی شما و هم حزبانتان  سراسر از شعار"آزادی"است که با آن، مدعیانه گوش فلک را کر کرده بودید،دلیل این بهت و حیرت شده است اکنون به کجا رسیده اید که در جایگاه نماینده مردم،جایگاهی که وظیفه اصلی تان خدمت به مردم است را فراموش کرده و چون چماقی بر سر مردم عمل می کنید!

ارائه ی این طرح شما به مجلس آن هم دوفوریتی و با این همه عجله؛چه معنی دارد!؟دوسال زندان برای طرح سوال در سخنرانی،مگر می شود آن هم با توجیه " تامین امنیت برگزاری مراسم رسمی،عرفی و معمولی"که نامیده اید!جناب آقای دکتر عارف؛ شمادر این طرح،این قسمت از بیانات رهبر معظم  انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس را استناد کرده اید که:"هر کسی در مجلس صحبت می کندو فریاد افرادی دو، دو،چهار کلماتی دیگر می گویند؛این کار صحیح نیست."

ما نیز بر هم زدن مراسمات را خالی از منطق و عقل می دانیم و همیشه مطابق با فرمایشات امام خامنه ای که باید منطقی و عقلانی به انحرافات  پاسخ داد،در مقابل تحریف ها می ایستیم  اما فراموش نمی کنیم رفتار  زشت  و فریاد های"دو دو"مجلسی ها بارئیس جمهور وقت را.

 این در حالی است که در این سخنرانی خطاب رهبر انقلاب با نمایندگان مجلس است نه مردم و  در ماده  شماره 1این طرح آورده اید که: "هر کسی با هر اقدامی اعم از طرح سوال و یا غیر آن در  هرمراسم سخنرانی ،موجبات توقف یا جلب توجه شود به حبس از 6  ماه تا 2سال محکوم می گردد."شما با این طرح، خود به خود آزادی مشروع را علنا در این جامعه از بین می برید و آزادی را برای  سخنرانانی که عاری از منطق و مدرک سخن می گویند  بوجود خواهید آورد و کسی هم حق انتقاد نداشته باشد.

در ماده شماره 2 این طرح ارگان هایی که خود مامور بر انجام وظایفشان هستند را نیز تهدید کرده و درپی تشدید امنیتی کردن فضا و ذبح مظلومانه ی آزادی بیان شده اید،آقای محمد رضا عارف ریئس محترم فراکسیون امید  شما سوال را مصداق اخلال گری خوانده اید و برای آن چنین مجازاتی در نظر گرفته اید،در حالیست که رهبر معظم انقلاب بارها بر مطالبه گری و پرسشگری جوانان و دانشجویان از مسئولان تاکید کرده اند.

اکنون که به انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری  نزدیک می شویم با ارائه  این طرح زمینه را برای فرار از پاسخ گویی به تمام پرسش های اساسی مردم فراهم می آورید،آیا وقت آن نرسیده که به این شعارتان که"دانستن،حق مردم است."عمل کنید.

ما دانشجویان بسیجی  اجازه نمی دهیم  این خفقانی که قبلا بوجود آورده اید را دوباره تکرار کنید و یک حاشیه امن برای فرار از منطق و عقلانیت فراهم آورید،ما ضمن محکوم کردن ارائه این طرح دوفوریتی به مجلس اعلام می کنیم که با هر گونه اقدامی که آرمان های اصولی  ملت ایران یعنی "استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی" را مخدوش کند، با شدت مقابله خواهیم کرد اکنون وقت آن است که با عذر خواهی از ملت این طرح توهین آمیز را باز پس گیرید.

والسلام علی من التبع الهدی

پایگاه بسیج دانشجویی شهید ابراهیم هادی دانشگاه دولتی جهرم
نام:
ایمیل:
* نظر: