آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رستم در پی مناطق سیل زده استان فارس؛
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رستم در جهت کمک رسانی به مناطق سیل زده استان فارس بیانیه ای صادر کرد.
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رستم در جهت کمک رسانی به مناطق سیل زده استان فارس بیانیه ای صادر کرد.


متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:



*(...وَفَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ أَجْرًا عَظِيمًا)*

و خداوند مجاهدان رابر نشستگان با اجری عظیم برتری داده است

*« يُفَرِّقُ المَهدِيُّ اَصحابَهُ في جَميعِ البُلدانِ ، وَ يَامُرُهُم بِالعَدلِ وَ الاِحسانِ ، وَ يَجعَلُهُم حُکّاماً فِي الاَقاليمِ ، وَ يَامُرُهُم بِعُمرانِ المُدُنِ؛*
 حضرت مهدي عجل الله تعالي فرجه الشريف يارانش را در همه شهرها پراکنده مي‌کند و به آنها دستور مي‌دهد که عدل و احسان را شيوه خود سازند و آنان را فرمانروايان کشورهاي جهان گرداند و به آنها فرمان مي‌دهد که شهرها را آباد سازند».

از شاخصه‌هاي عصر ظهور و دولت عدالت محور مهدوي، هجرت وجهاد وآباد سازي مناطق محروم مي‌باشد.

شرکت کنندگان در اردو‌هاي جهادي با حضور در اين مناطق هم به سيره معصومين عليهم السلام عمل کرده‌اند و هم اطاعت از امر حضرت را قبل از ظهور تمرين مي‌نمايند.

دانشجو و طلبه جوان و بسيجي در ايام فراغت از تحصيل به تفريح و استراحت با عشق و شعور در قالب گروه‌هاي دانشجويي اردوهاي هجرت از شهر به دورترين مناطق محروم رفته و به فعاليت‌هاي عمراني و فرهنگي پرداخته و با لمس مظلوميت و چشيدن طعم محروميت روحيه عدالت خواهي را در خود تقويت مي‌نمايد.

لذا دراین راستا *گروه جهادی شهیدمسعود علی محمدی از بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رستم* اقدامات کمک رسانی را از وظایف انقلابی وجهادی خود می داند و آمادگی خود را درصورت نیازجهت خدمت رسانی به مردم مناطق حادثه دیده و سیل زده ی استان فارس  اعلام می دارد.

  "والسلام من اتبع الهدی"
نام:
ایمیل:
* نظر: