آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اقلید:
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان اقلید اعلام کرد: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه غیر قابل انکار است شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین(ع) درس فداکاری، شجاعت، صداقت و... آموختند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان اقلید به مناسبت دعوت از همگان جهت حضور در مراسم یادوراه شهدا بیانیه ای صادر کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:


وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ      آل عمران-169


اگر فردا فدای کشورم گشتم به دور من بپیچان پرچم رنگین ایران را که تا این اسمان برجاست بداند هر کسی من عاشق ایران و پرچم زیبایش هستم (فرازی از وصیت نامه امیر شهید بهرام اریان فر(

تجلیل و تبجیل از شهدا، تروبج فرهنگ شهادت مایه بقای انقلاب است و به برکت شهدای انقلاب امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل  رفیع افتخار ایستاده است.


تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه غیر قابل انکار است شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین(ع) درس فداکاری، شجاعت، صداقت و... آموختند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند.


به همین منظور از محضر گرانقدر شما مردم شریف شهرستان اقلید دعوت می شود تا در مراسم یادواره شهدای دانشجو، طلبه و مهندس در روز دوشنبه مورخ 1395/12/9 ساعت 9 صبح در سالن 9 دی ناحیه مقاومت بسیج سپاه اقلیذ حضور به عمل رسانید و زینت بخش محفل الهی، معنوی، ابدی ما باشید.


ان الله کان علی شی شهیدا

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان اقلید
نام:
ایمیل:
* نظر: