کد خبر: ۱۰۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
به اهتمام دفتر فرهنگ اسلامي وبا همكاري اعضاي بسيج پايگاه مقاومت شهيد صالح دانشگاه آزاد اسلامي واحد استهبان به مناسبت اعياد شعبانيه و گراميداشت روز پاسدار و جانباز مراسم جشني در تالار علامه طبا طبايي دانشگاه بر گزار شد .
به گزارش بسیج اساتید فارس,در ابتداي اين مراسم حجه الاسلام مصطفي خاوري امام جمعه شهرستان قرآني استهبان ضمن تبريك ايام فرخنده و خجسته ميلاد امام حسين و روز پاسدار ، ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز و ولادت امام زين العابدين با اشاره به حديث امام باقر مطالبي را در مورد عقل و بصيرت و اهميت آن ارائه نمود . خاوري اظهار داشت : محور انسانيت و رشد فرد عقل است . عقل چيزي است كه به واسطه آن عبادت خالق امكان پذير است . قرآن و اسلام نيز بر عقل ، خرد ، انديشه ، تفكرو بصيرت تاكيد دارد . جامعه اي كه در مسير اسلام توام با تفكر، بصيرت و هوشياري باشد پيشرفت قابل ملاحظه اي خواهد داشت . قرائت زيارت نامه ها و تعقيبات نماز و تامل در احاديث ائمه نشانه بارزي از اهميت اين موضوع و تاييد آن است .

در ادامه نماينده ولي فقيه در شهرستان با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري برخي از ويژگيها و شاخصهاي يك انسان مومن واجد شرايط در پست رياست جمهوري را بر شمرد .

سپس حميد باقري از دانش آموختگان واحد استهبان و مداحان اهل بيت به مرثيه خواني و مولود خواني پرداخت . پس از اجراي مولود خواني سيد احمد سيدي رئيس دفتر فرهنگ اسلامي احمد صبحي ، سيد حسين سيد غيبي ، احمد متقي ، جواد دالوند ، علي اصغر كريمپور از كاركنان واحد و محسن زارعي جلياني سرپرست واحد را به عنوان جانبازان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس معرفي نمود . در پايان مراسم نيز از طلعت كياني،زهره السادات جعفري ، نرجس فقيهي ، جواد جابري از فعالان بسيجي و اعضاي حلقه صالحين دانشگاه قدر داني به عمل آمد .

قابل ذكر است مراسم اهداء لوح تقدير و هدايا به جانبازان و فعالان بسيجي با حضور امام جمعه و سر پرست واحدو حاجي محمدي مسئول بسيج ادارات شهرستان انجام شد .

انتهای پیام 224/224

نام:
ایمیل:
* نظر: