آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵
به مناسبت ایام فاطمیه صورت گرفت؛
هفتمین نمایشگاه اسوه ماندگار به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شیراز برپا شد.
به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س)، با حضور ریاست و معاونین دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس و جمعی از دانشجویان، هفتمین نمایشگاه اسوه ماندگار در دانشکده پرستاری و مامایی افتتاح شد.

دکتر محمد هادی ایمانیه در آیین گشایش این نمایشگاه ،ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) از تمامی دانشجویان و بسیج دانشجویی دانشکده ، تشکر و قدردانی کرد

وی افزود: خوشحالم که خداوند توفیق داده که حاصل کار عاشقان حضرت زهرا (س) بتواند امروز نمایان شود .

ایمانیه ادامه داد: امید است دست اندرکاران این کار بزرگ ،اجر و پاداش معنوی را از حضرت فاطمه (س) دریافت نمایند.

دکتر کوروش عزیزی نیز ضمن تشکر از مسئولان دانشکده پرستاری و دانشجویان بسیجی و سایر دست اندرکاران این نمایشگاه اظهار داشت: تشکر می کنم از دانشجویان عزیز که چند سالی است زحمت می کشند و این نمایشگاه را طراحی ،و نمادینی از زندگی حضرت فاطمه زهرا را تبیین می نمایند.

وی بیان کرد: حضرت فاطمه (س) پیوند دهنده نبوت و امامت بودند امیدوارم زیر سایه توجهات ایشان موفق و سر بلند باشید .

در ادامه مسئول بسیج دانشجویی استان فارس ،ضمن خدا قوت به دانشجویان ،هدف از برگزاری نمایشگاه فوق را تبیین عاشورایی عزاداری حضرت فاطمه (س) ،آن بانوی بی نشان بیان کرد.

اسماعیل قزل سفلی تصریح کرد: سلاح ما باید علم ،ایمان و اخلاص به خداوند باشد. بستر سازی این نمایشگاه تاثیر زیادی بر روی روحیه جوانان و نوجوانان خواهد گذاشت

گفتنی است نمایشگاه اسوه ماندگار از تاریخ 4 اسفند 1395 تا 14 اسفند ماه از ساعت 9 صبح لغایت 18 عصر آماده پذیرایی از عموم مردم می باشد.
این نمایشگاه به همت بسیج دانشجویی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همکاری این معاونت فرهنگی این دانشگاه برپا شد.


نام:
ایمیل:
* نظر: