آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده شهید باهنر شیراز خبرداد:
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی، مهندسی شهید باهنر شیراز از خاکسپاری شهید گمنام در این دانشکده خبر داد.

آرمان عباسی در جلسه هماهنگی مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در دانشکده فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز اظهار داشت: صبح چهارشنبه  مصادف با یازدهم اسفند ماه، دانشکده شهید باهنر شیراز میزبان یک شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود که پیکر مطهر این شهید والامقام در این دانشکده  تشییع و خاکسپاری می شود.

وی افزود: شهیدی که در دانشکده شهید باهنر به خاک سپرده خواهد شد در منطقه شرحانی و در عملیات محرم به شهادت رسیده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی شهید باهنر شیراز از برگزاری مراسم شبی با شهدا و شب وداع با شهید گمنام در سه شنبه شب خبر داد و تصریح کرد: تشییع و خاکسپاری شهید در دانشگاه باعث همدلی بیشتر دانشجویان و دانشگاهیان می شود و در این راستا در این هفته شاهد حضور یک شهید گمنام در دانشکده شهید باهنر شیراز خواهیم بود.

عباسی ادامه داد: مردم شیراز و استان فارس، دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان عزیز  با حضور پرشور خود در مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در دانشکده شهید باهنر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهدا با مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمن نشان دادند که فرزندان ایران اسلامی در مقابل زور و ستم تسلیم نمی‌شوند گفت: مردم، دانشجویان، مسئولان و تلاشگران می توانند با الگو گیری از هدف شهدا ادامه دهنده راه آن ها باشند.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: