کد خبر: ۱۰۲۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در خبر داد: 500نفر از عموم مردم خداجوی شمال غرب شیراز به مناطق راهیان نور جنوب اعزام می شوند.
وی افزود: در راستای برنامه های اعزام در اواخر و ابتدای سال ها معاونت اردوئی این ناحیه با برنامه ریزی های انجام شده از قبل اواخر امسال و ابتدای سال جاری در قالب 12دستگاه در تاریخ های متفاوت 500نفر از عزیزان خواهر و برادر شمال غرب شیراز را به مناطق راهیان نور جنوب اعزام خواهند نمود.
وی با بیان اینکه  راویان دفاع مقدس و خادمان شهدا در این سفر معنوی با مردم همراه هستند، گفت: راهیان نور یک حرکت فرهنگی تاثیرگذار در راستای ثبت حقایق دفاع مقدس و تقویت روحیه استکبار ستیزی در جامعه بخصوص اقشار نوجوان و جوان است.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) شیراز افزود: در این اردوهای سه روزه زائرین عزیزعلاوه بر اینکه  با جغرافیای مناطق عملیاتی دفاع مقدس آشنا می شوند با حضور در برنامه های فرهنگی ضمن آشنایی با سیرۀ رفتاری شهدا و حماسه سازی های ایشان به خودسازی معنوی خواهند پرداخت.
سرهنگ حسینی در پایان اظهار داشت:زائرن شهدا در طول این سفر مناطق عملیاتی همچون شلمچه ،الغمه،معراج شهدا،هویزه و  .. را در مناطق عملیاتی جنوب بازدیدخواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: