آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۷
طی بیانیه ای صورت گرفت؛
تصویب سقف حقوق 24 میلیونی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکی از خطرناکترین و اتفاقا تبعیض آمیزترین مصوبات مجلس شورای اسلامی در نیم قرن اخیر بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی است که به مصداق بیان عمیق حضرت امام خمینی ره باید " فاتحه نظام و کشور را خواند".
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی در واکنش به تصویب حقوق 24 میلیونی مدیران دولتی در مجلس خطاب به دکتر مسعود گودرزی نماینده محترم شهرستانهای ممسنی و رستم بیانیه ای صادر کرد، متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:جناب آقای گودرزی مردم بالاخره صدایشان در خواهد آمد، آن روز دیگر نمی توان مقابله کرد و اینقدر به مردم فشار نیاورید و بازخوانی تصویب حقوق های نجومی در مجلس شورای اسلامی که خون در دل مردم کرده است.


مجلس شورای اسلامی این روزها حال خوشی ندارد و بیمارتر از همیشه خود را نشان می دهد آنچنان بیمار شده است که در راس امور بودنش توجیهی موجه شده است برای فشار آوردن بر مردم.

حضرت امام خمینی ره از همان آغازین شکل گیری انقلاب اسلامی به صراحت می فرمودند؛  مراقب رسیدن پای طبقه ی مرفه به مجلس و دولت باشید؛" آن روزی که هر یک از شماها را ملت دید که از مرتبه متوسط می غلطید به طرف مرفه و دنبال این هستید که یا قدرت پیدا بکنید یا تمکن پیدا کنید، مردم باید توجه داشته باشند و اینطور افرادی که به تدریج ممکن است یک وقتی خدای نخواسته پیدا بشود، آنها را سر جای خودشان بنشاند. اگر ملت می خواهد که این پیروزی تا آخر برسد و به منتهای پیروزی که آمال همه است برسد، باید مواظب آنهائی که دولت را تشکیل می دهند، آن که رئیس جمهور است، آن که مجلس هست، مجلسی هست، همه اینها را توجه بکنند که مبادا یک وقتی از طبقه متوسط به طبقه بالا و به اصطلاح خودشان مرفه به آن طبقه برسد."


اکنون، در راس اموران جامعه اسلامی قانونی را به تصویب رساندند که نه تنها در تایید و موجه نشاندن پرداخت حقوق های نجومی به مدیران و کارکنان است بلکه عملا بستری قانونی فراهم می شود که عملا بیشترین سرمایه ها و ذخایر نظام اسلامی در جیب عده ای تن پرور،  لیبرال، سرمایه دار و کاخ نشین برود.

تصویب سقف حقوق 24 میلیونی توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی یکی از خطرناکترین و اتفاقا تبعیض آمیزترین مصوبات مجلس شورای اسلامی در نیم قرن اخیر بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی است که به مصداق بیان عمیق حضرت امام خمینی ره باید " فاتحه نظام و کشور را خواند".

اوضاع خطرناکی شده است؛ هم مجلس و هم دولت در مسیر بیراهه قرار گرفته اند و عملا این دو قوه زاویه شدیدی با ملت گرفته اند که در افکار عمومی ایران اسلامی نتایج ناخوشایندی خواهد داشت که مهمترین آن به بیان رهبری بی اعتمادی ملت به نظام است.

حال؛ از دکتر گودرزی نماینده شهرستان های ممسنی و رستم پرسش می کنیم و مطالبه گری؛جناب آقای گودرزی شما به عنوان نماینده مردم شریف شهرستان های ممسنی و رستم تصویب این قانون تبعیض آمیز را که وجهه مجلس شورای اسلامی را به کلی زیر سوال می برد چگونه توجیه می کنید؟؟

 سوال دوم اینکه؛ آیا تصویب این قانون نشان نمی دهد که عملا مجلس شورای اسلامی به جای اینکه خود برای مبارزه با حقوق های نجومی به پاخیزد پرچمدار حمایت از پرداخت حقوق های به مدیران شده است؟ و نهایتا آیا با تصویب این قانون، جامعه اسلامی در دست لیبرالها و سرمایه داران بی خبر از خدا و خلق قرار نمی گیرد؟
نام:
ایمیل:
* نظر: