آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶
نویسنده کتاب «پایی که جاماند»:
نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» گفت: اگر ما ایثارگران و قهرمانان واقعی مملکت را به‌ خوبی می‌شناختیم، شخصیت «پطرس» در کتاب‌های دبستان ما به‌ عنوان قهرمان جا خوش نکرده بود.

سید ناصر حسینی پور در سومین یادواره یک‌صد شهید دانشجومعلم استان فارس با اشاره به ضعف نشان دادن قهرمانان ملی به نسل جوان کشور اظهار داشت: اگر ما ایثارگران و قهرمانان واقعی مملکت را به‌خوبی می‌شناختیم، شخصیت «پطرس» در کتاب‌های دبستان ما به‌عنوان قهرمان جا خوش نکرده بود.

وی با اشاره به اینکه درس «حسین فهمیده» وقتی از کتاب‌ها حذف شد موجبات خوشحالی استکبار جهانی را فراهم کرد، خاطرنشان کرد: حذف درس حسین فهمیده تنها حذف یک شخصیت نیست بلکه حذف یک تفکر انقلابی و استکبارستیز است و همین باعث خوشحالی استکبار جهانی شده است، چراکه از صدور تفکر انقلابی جلوگیری خواهد شد.

حسینی پور افزود: ای‌کاش آن‌قدر که برای ما صادرات پسته و زعفران مهم بود، صدور تفکر استکبارستیزی فهمیده‌ها و... اهمیت داشت که اگر این‌گونه بود، درس حسین فهمیده از کتاب‌های دبستان حذف نمی‌شد.

این جانباز قهرمان دفاع مقدس ادامه داد: تفکر انقلابی برای نظام سلطه قابل تجزیه‌وتحلیل نیست و این تفکر محاسبات دشمن را به‌هم‌ریخته است و امروز باید از حذف درس حسین فهمیده خوشحال‌تر از پر کردن رآکتور اراک باشد، چراکه اگر این تفکر در دنیا پا بگیرد، به‌زانو درخواهد آمد و ملت‌ها دیگر زیر بار ظلم و استثمار آنها نخواهند رفت.

وی با اشاره به اینکه در حفظ تفکر انقلابی باید مواظب کارهای فرمی و شکلی بود، اظهار داشت: امروز تشیع انگلیسی موافق با برپایی یادواره شهدا و کارهای شکلی است اما به‌هیچ‌عنوان دوست ندارد که تفکر استکبارستیزی و انقلابی گری در این یادواره‌ها نشان داده شود، چراکه صرف زدن یک پوستر و بنر و برگزاری یادواره و مسائلی از این قبیل، نمی‌تواند خطری برای آنان داشته باشد.

حسینی پور افزود: تشیع انگلیسی حاضر است خودش بیاید یادواره شهدا برگزار کند و خرج پوستر و بنر را نیز بدهد به‌شرط آنکه در این یادواره‌ها حرفی از استکبارستیزی، انقلابی‌گری و گفتمان مقاومت زده نشود و ما باید مواظب این شیطنت‌های در پوستین تشیع باشیم و فریب ظاهر آنها را نخوریم.

این جانباز آزاده با اشاره به اینکه ایران هر جا که به اقتدار رسیده است به‌واسطه همین تفکر «ما می‌توانیم» بوده است، تصریح کرد: امروز در مذاکرات با دنیای استکبار آنجا که هزینه شده از کیسه گفتمان «ما می‌توانیم» بوده است نه از کیسه سازش و مردم باید این چیزها را بدانند.

حسینی‌پور با اشاره به کسانی که شعار «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» سر می‌دهند، خاطرنشان کرد: آن‌هایی که این شعارهای فرمی و شکلی را سر می‌دهند مطمئن باشید جان خود را آن‌قدر دوست دارند که فدای ایران نخواهند کرد و تجربه دفاع مقدس این مسئله را به‌خوبی به تمام افراد نشان داد که سربازان و جانبازان واقعی مملکت چه کسانی هستند.

وی همچنین با اشاره به تفکر منحط و کثیف لیبرالی نیز اظهار داشت: خاک‌برسر آنهایی که با این تفکر لیبرالی پس از گذشت سال‌ها نتوانسته‌اند بر اساس گفتمان امام، دست به یک نهادسازی بزنند که بی‌گمان تفکر لیبرالی با تفکر امام و انقلاب، زمین تا آسمان تفاوت دارد.

حسینی پور افزود: امروز دنیای استکبار به ما می‌گوید شما سربازان جهان‌ وطن نباشید، چراکه از تفکر و گفتمان مقاومت می‌ترسد، تشیع انگلیسی می‌گوید هر چه می‌توانید در مراسم عاشورا قمه بزنید و کارهای جاهلانه انجام دهید اما جلوی ترکش داعش قرار نگیرید و بی‌بصیرت باشید که شهدای مدافع حرم ما با بصیرت ژرفی که داشتند، مقابل این تفکر منحط و انحرافی و پنهان آن‌ها به‌خوبی ایستادند.

این جانباز دفاع مقدس در پایان نیز گفت: امروز همه باید بیدارباشیم و از دین و مملکت با بصیرت دفاع کنیم و فریب تشیع انگلیسی و اسلام آمریکایی را نخوریم و با شعار «ما می‌توانیم» کشور را اداره کرده و دل‌خوش به وعده‌های پوچ و توخالی دنیای استکبار که به‌شدت کینه‌ورز است، نباشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: