آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰
مسئول بسیج دانشجویی لارستان خبر داد:
مسئول بسیج دانشجویی لارستان گفت: با هدف تبیین شخصیت برجسته و بی‌نظیر حضرت زهرا (س) مسابقه بزرگ مجازی کتاب‌خوانی از کتاب «یک آسمان پروانه» برگزار می‌شود.
علی پیرمراد مسئول بسیج دانشجویی لارستان  اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) در دوران عمر کوتاه خود الگویی از خود ساختند که می‌توان از ذره‌ ذره آن درس گرفت و در زندگی امروز از آن بهره برد.
 

وی یکی از ویژگی‌های شاخص حضرت فاطمه (س) را ولایتمداری عملی دانست و افزود: حمایت‌ها و نوع روشنگری‌های آن حضرت در دفاع از حریم مقدس ولایت می‌تواند در جامعه امروز ما مبنا باشد.
 

مسئول بسیج دانشجویی لارستان بابیان اینکه باهدف تبیین شخصیت برجسته و بی‌نظیر حضرت زهرا (س) مسابقه بزرگ مجازی کتاب‌خوانی از کتاب «یک آسمان پروانه» برگزار می‌شود، تصریح کرد: این برنامه بزرگ فرهنگی برای نخستین بار توسط بسیجیان دانشجو برگزار می‌شود.
 

وی بیان کرد: کتاب «یک آسمان پروانه» توسط «کمال الهید» در 23 صفحه به رشته تحریر درآمده و مترجم آن حسین سیدی که در این کتاب نگاهی نو به شخصیت و زمانه ی حضرت زهرا (س) شده است.
 

پیرمرداد با اشاره به اینکه از 11 اسفندماه جاری فراخوان شرکت در این مسابقه منتشرشده و تا 20  همین ماه ادامه دارد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت کتاب و شرکت در آزمون این مسابقه به آدرس اینترنتی larsafir.ir مراجعه کنند.
 

وی اضافه کرد: در پایان به‌قیدقرعه به 10 نفر برتر جوایز ارزشمندی تعلق خواهد گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر: