کد خبر: ۱۰۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
امام جمعه موقت شیراز:
حجت الاسلام والمسلمین مرادی امام جمعه موقت شهر شیراز در جمع بسیجیان رزمایش شهدای مدافع حرم گفت: روحیه جهادگری و شهادت طلبی سرمایه عظیمی است که نباید از دست برود و همیشه باید آمادگی خودمان را برای جهاد به دشمنان اعلام نمائیم.
وی افزود: باید روز به روز از لحاظ علمی ،فرهنگی،اعتقادی ،نظامی و...خودمان را تقویت کنیم و انس با قرآن داشته باشیم و در عین حال مواظب دشمنان نیز باشیم.
وی بیان کرد: خداوند در قرآن کریم وعده داده ان تنصرا... ینصرکم و یثبت اقدامکم و وعده خداوند برای شکست دشمنان حتمی می باشد و که لازمه ی آن ثابت قدم بودن رزمندگان اسلام می باشند.
امام جمعه شهرک های شمال غرب شیراز در خصوص نام مبارک حضرت زهرا(س) و عملیات های عملیات فتح المبین و والفجر8  و کربلای5کهبا این نام مقدس مهندسی شرق و غرب را به هم ریخت صحبت نمود و خاطر نشان کرد:سال جدید که مزین و مبارک می باشد به نام مقدس حضرت زهرا(س)و رزو مادر و زن همراه می باشد فرصتی است که همه عزیزان بسیجی در این ایام مبارک ادای احترام به مقام شامخ مادران بگذاریم و دست مادران را ببوسیم .
وی در ادامه با بیان حدیثی از پیامیر اکرم(ص)در خصوص اهمیت جهاد در اسلام را بیان داشت که حضرت می فرماید:از یک تیر سه نفر به بهشت می روند:1-تولید کننده تیر2-حمایت کننده مالی و3-رها کننده تیر و باید به این رزمایش ها و تکرار و تمرین ها در راه اسلام را قدر بدانیم.
حجت الاسلام مرادی در انتها با توجه به آیات و روایت موجود در خصوص اهمیت دادن به نماز اول وقت برای بسیجیان حاضر در رزمایش شهدای مدافع حرم نکاتی را ارائه  نمود
نام:
ایمیل:
* نظر: