آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۵
مدیر خواهران بسیج دانشجویی استان فارس خبر داد:
مدیر واحد خواهران بسیج دانشجویی فارس از اجرای موفق طرح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب چهره به چهره در دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی شیراز خبر داد.
مریم زارع پور از اجرای موفق طرح ترویج فرهنگ عفاف و حجاب چهره به چهره در دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی شیراز خبر داد و افزود : باتوجه به فضای حاکم بر جامعه دانشگاهی و اقتضائات قشر دانشجو و آسيب هاي  فرهنگی که این قشر را تهدید می کند،خواهران بسیج دانشجویی فارس همت خود را بر رفع این آسیب ها گذاشتند چرا که  هدف ترویج فرهنگ فاطمی و رسیدن به جامعه عفیف دانشگاهی است، و تنها با از بین بردن این آسیبها می توان زمینه پذیرش فرهنگ اسلامی و فاطمی در مخاطب خود بوجود آوریم.



وی افزود: در همین راستا خواهران بسیج دانشجویی فارس درسال 95 جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح دانشگاه ها و خوابگاه ها فعالیت خود را به نام گروه دوستان خدایی پس از سه ماه مطالعه مستمر در زمینه های مختلف دینی و عقیدتی و چندین جلسه با اساتید مجرب مربوطه به منظور ارتباط نزدیک تر و موثرتر با بدنه دانشجویان خواهر فعالیت خود را شروع  کردند.


مدیر واحد خواهران ناحیه بسیج دانشجویی فارس  از اجرای موفق این طرح خبر داد و تصریح کرد: دختران دانشجوي بسيجي فارس  با عنایت ویژه حضرت زهرا (س) توانستند 25 نفر از دانشجویان مخاطب را به انتخاب حجاب برتر که همان حجاب فاطمی است ترغیب نمایند، که از این تعداد  15نفر دانشجوی خوابگاهی و 10نفر از دانشجویان غیرخوابگاهی هستند.


زارع پور اضافه کرد: بسیج دانشجویی فارس به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن با اهدا لوح و یک قواره چادر مشکی از دانشجویان فوق تقدیر به عمل آورد.
نام:
ایمیل:
* نظر: