یادداشت و گفتگو
قنوت سرخ
یادداشت/حسین قدیانی
boletقنوت سرخ
خطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
یادداشت/ دکتر شعبانعلی رمضانیان
boletخطر جنگ، واقعی یا ساختگی؟
می‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
شهید مدافع حرم حسین معزغلامی؛
boletمی‌گفت هیچ وقت بسیج را رها نکنید
کد خبر: ۱۰۳۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
در گفتگو با تنویر؛
امیدواریم سال جدید سالی پر از خیر و بر کت توام با نعمت و سلامتی برای کلیه عزیزان بوده و خداوند توفیقات الهی خویش را روز افزون نصیب ما گرداند.

بسم ا… الرحمن الرحیم


 با سلام و دعای خیر وگرامیداشت یاد و خاطره شهدای  عزیز در طول  دوران  انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی  8 ساله دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم که تا کنون در راه عزت  و عظمت و اعتلای  انقلاب  و اسلام تقدیم کردیم .

ضمن عرض تبریک سالی جدید خدمت مردم شریف و شهید پرور شهرستان نی ریز بخصوص خانواده بزرگ رزمندگان  اسلام( خانواده  معظم شهدا، جانبازان، آزادگان ، ایثار گران  و بسیجیان  عزیز و ولایتمدار).

امیدواریم سال جدید سالی  پر از خیر و برکت توام با نعمت و سلامتی برای کلیه عزیزان بوده و خداوند توفیقات الهی خویش  را  روز افزون نصیب ما گرداند و حال ما را به بهترین حال که همان تبعیت  محض از ولایت  با تاسی از اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) و عمل انقلابی به منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای عزیز( مد ظله العالی) و حرکت در مسیر شهدا با ایثار ، اخلاص ، مقاومت و وجدان کاری در راستای خدمتگزاری به مردم و پیشبرد اهداف  عالیه نظام مقدس جمهوری  اسلامی برای رسیدن به جامعه اسلامی و امت واحده اسلام بتوانیم وظیفه خود را  به احسن وجه انجام دهیم.

ان شاا… سال نو سال ظهور آقا امام زمان (عج) و سال صحت و سلامت جسم مقام معظم رهبری و زنده بودن ما در رکاب ولایت  که همیشه یار و سرباز رهبر بمانیم و سال پیروزی و سال عاقبت به خیری مان باشد.



                                                  (( والعاقبه للمتقین ))

والسلام علیکم و رحمه ا… و برکاته

برادر کوچک شما  خادم الشهدا غلامرضا توکل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نی ریز

نام:
ایمیل:
* نظر: