آخرین اخبار
کد خبر: ۱۰۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸
توسط گروه جهادی دانشجویی پیامبراعظم(ص) فارس صورت گرفت؛
خدمت رسانی به روستای کم برخوردار میدجان توسط گروه جهادی پیامبراعظم(ص) وابسته به بسیج دانشجویی فارس در ایام نوروز 96 انجام شد.
محمد سمیعی دشت ارژنه مسئول گروه جهادی پیامبراعظم(ص) وابسته بسیج دانشجویی فارس از حضور این گروه جهادی در روستای کم برخوردار میدجان از توابع بخش کوپن،شهرستان رستم در راستای محرومیت زدایی خبر داد و اظهار داشت: احیاء سیستم آبرسانی در بخش کشاورزی و روستا و ساخت مسجد و ... از کارهای انجام شده در بخش فعالیت های عمرانی است که در این روستا صورت گرفته است.
 

مسئول گروه جهادی پیامبر اعظم(ص)،سبک زندگی اسلامی و پخش فیلم و مستندات را از کارهای فرهنگی انجام شده برشمرد و اضافه کرد:جشن سال تحویل و مشاوره خانواده و ارائه محتوا در موضوع طب سنتی و اسلامی،برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و صندلی داغ از دیگر کارهای انجام شده در بخش فرهنگی بوده که انجام شده است.
 

سمیعی دشت ارژنه  در ادامه افزود: برگزاری حلقه های معرفت و کلاس های نقاشی و قرآن از کارهای صورت گرفته در بخش فرهنگی خواهران بوده است.

 
وی ضمن بیان اینکه در بخش اقتصادی با اهالی روستا و با حضور معاونت آبخیز داری اداره کل منابع طبیعی استان فارس در جهت راه اندازی باغات دیم جلسه گرفته شده است اضافه کرد:برگزاری جلسه پرورش مرغ خانگی و پرورش زنبور عسل از دیگر کارهای صورت گرفته در بخش اقتصادی بوده است.
 


سمیعی دشت ارژنه در پایان خاطرنشان کرد:هدف از برگزاری این اردو خودسازی اعضاء گروه و کادرسازی برای نظام اسلامی و همچنین جلوگیری از کوچ نشینی روستاییان و روحیه جهادی و نیز تولید و اشتغال بوده است.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر: