کد خبر: ۱۰۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
حجت الاسلام حسینی
حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیر حوزه علمیه سفیران شیراز در مراسم جشن میلاد مولود کعبه در مسجد امام حسن (ع) واقع در خیابان شهید دلواری شهرک گلستان بیان داشت:خداوند متعال را باید از زاویه مولا علی (ع) و اهل بیتش شناخت.
وی در این مراسم ضمن تبریک میلاد  حضرت علی (ع) بیان داشت:گیر قبولی نماز به صلوات است و اگر صلوات عمدا ترک شود نماز باطل است  و اگر کسی صلوات بر اهل بیت (ع) نفرستد نمازش باطل می باشد.
وی افزود: اوصاف خداوند متعال را  باید از دیدگاه اهل بیت (ع) شناخت  و در همین راستا خیلی از افراد با نهج البلاغه مولا علی (ع) به دین اسلام  روی آوردند و مسلمان شدند.
وی گفت:عدالت،جنگ،عبادت،نماز،مناجات و... را باید در وجود حضرت علی (ع)برای نزدیک شدن به خداوند متعال پیدا کرد  که  تاریخ به خوبی فضائل مولا را بیان داشته است.
وی در ادامه به برخی از فضائل مولا از دیدگاه  مورخان و بزرگان نکاتی را برای حاضران ارائه داد و در ادامه مداح اهل بیت(ع) برادر حاج علی باقرنژاد با مولودی خوانی در وصف مولود کعبه حاضرین را به فیض رسانید و در انتها  به مناسبت 13 رجب  به قید قرعه به 13نفر از حاضرین هدایایی از طرف مسجد امام حسن مجتبی(ع) اهدا شد. 
نام:
ایمیل:
* نظر: