جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۷:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
در اولین روز از هفته بسیج؛
همزمان با اربعین حسینی و اولین روز از هفته بسیج رئیس کل دادگستری استان فارس ، دادستان عمومی و انقلاب شیراز و معاونین دادگستری استان به همراه جمعی از قضات و کارکنان مجموعه قضایی فارس و حقوق دانان بسیجی در راهپیمایی و تجمع عظیم مردم ولایتمدار شیراز در حرم شاهچراغ(ع) شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان فارس ؛ همزمان با اربعین حسینی  و اولین روز از هفته بسیج رئیس کل دادگستری استان فارس ، دادستان عمومی و انقلاب شیراز و معاونین دادگستری استان به همراه جمعی از قضات و کارکنان مجموعه قضایی فارس و حقوق دانان بسیجی  در راهپیمایی و تجمع عظیم مردم ولایتمدار شیراز در حرم شاهچراغ(ع) شرکت کردند.

در این راهپیمایی باشکوه که به تأسی از راهپیمایی عظیم شیعیان در کربلای معلی برگزار شد بسیجیان و کارکنان مجموعه قضایی فارس نیز همدوش با عاشقان و دلسوختگان مکتب حسینی در اربعین شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با سردادن ندای یا حسین (ع) عشق و ارادت خود را به ساحت نورانی آن حضرت ابراز داشتند. این مراسم که با مداحی و نوحه خوانی مداحان اهل بیت (ع) همراه بود پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس پایان یافت. گفتنی است در همایش عظیم اربعین حسینی در شیراز  پایگاه‌های  مقاومت بسیج دادگستری فارس و جمعی از اعضای بسیج حقوق دانان استان نیز علاوه بر مشارکت فعال با برپایی ایستگاه های صلواتی، به استقبال از زائران حرم مطهر احمدی و محمدی(ع) پرداختند.

نام:
ایمیل:
* نظر: