جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۵۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
معاون قضایی دادگستری فارس :
افتخار بسیج این است که پرچم مبارزه با فساد را بالا نگه داشته اما باید افتخار بیشتر را با بالا نگه داشتن پرچم پیشگیری از فساد نصیب خود نماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان استان فارس ، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان فارس در نشست مبارزه با فساد و اشرافی گری  که درششمین روز از هفته بسیج برگزار شد ضمن تاکید بر این نکته که در بحث مفاسد با دو مقوله برخورد با فساد و پیشگیری از فساد روبرو هستیم گفت : اگر ما ابتدا به ساکن منتظر باشیم تا فسادی اتفاق بیفتد و بعد برخورد کنیم قطعا متحمل ضررهای مادی و معنوی بیشتری خواهیم شد  در حالی ورود به هر دو بحث پیشگیری و مقابله با فساد ضروری است.

سید عبدالنبی نجیبی اضافه کرد: فساد در همه ی دولت ها شکل گرفته و وجود داشته است  و لازم است گلوگاه های فساد را از منظر حقوقی بررسی کنیم و فرایند های فساد خیز را به صورت دقیق شناسایی و رصد کنیم و از پتانسیل بسیج و ضریب نفوذ این نهاد در دستگاه های مختلف بهره ببریم .بسیج باید بررسی این گلوگاه ها را در ارگان ها و نهاد های مختلف به صورت کار کارشناسی دنبال کند.

وی اضافه نمود :  افتخار بسیج این است که پرچم مبارزه با فساد را بالا نگه داشته  اما باید افتخار بیشتر را با بالا نگه داشتن پرچم پیشگیری از فساد  نصیب خود نماید.

ایشان در پایان اضافه نمودند : امروز جمهوری اسلامی در دنیا عزت دارد و هرجا صدای مظلومی در دنیا بلند شده مورد حمایت انقلاب اسلامی بوده و زیبنده جمهوری اسلامی نیست که گونه هایی از فساد را در داخل داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر: