جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۰۳:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز خبر داد؛
رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز گفت: مجتمع قضایی دادگاه های خانواده شیراز از شانزدهم بهمن ماه و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در قالب یک مجتمع قضایی مستقل به ارائه خدمت می پردازد.



به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان از استان فارس؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس با هدف احترام به حقوق شهروندان و ارائه بهترخدمات قضایی از صبح امروز شعب دادگاه های خانواده شیراز به مکان جدید انتقال یافت.

 

اصغر تک بند، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز در ارتباط با انتقال شعب دادگاه های خانواده ی شیراز، گفت: مجتمع قضایی دادگاه های خانواده شیراز از شانزدهم بهمن ماه و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در قالب یک مجتمع قضایی مستقل به ارائه خدمت می پردازد.

 

وی با بیان این که استقرار ۱۱ شعبه دادگاه های خانواده شیراز در مجتمع قضایی ملاصدرا و تردد زیاد مراجعان باعث نارضایتی شده بود، ادامه داد: با عنایات ویژه مدیریت ارشد قضایی استان با اختصاص یک ساختمان مستقل کلیه شعب دادگاه های خانواده شیراز به مجتمع جدید واقع در میدان قائم ،خیابان هجرت ،کوچه اول انتقال یافت.

 

رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شیراز با تأکید بر این که استقرار دادگاه های خانواده در یک مجتمع مستقل امکان ارائه خدمات قضایی و تکریم ارباب رجوع را بهتر فراهم می کند، افزود: تکریم ارباب رجوع یکی از وجوه مهم حقوق شهروندی است و دادگستری به عنوان یکی از ناظران اجرای حقوق شهروندی باید پیشگام ارائه خدمات قضایی در فضایی مناسب و درخور شأن مراجعان باشد.

 

تک بند با اشاره به این که موضوع دعاوی مراجعان در دادگستری متفاوت است و همین تفاوت کیفیت و نوع خدمات قضایی را متفاوت می سازد، تصریح کرد: تلاش کرده ایم تا فضا سازی اداری، فرآیند راهنمایی و امکانات رفاهی در مجتمع قضایی خانواده به نحوی باشد تا رضایتمندی بیشتر مراجعان را به همراه داشته باشد.

 

به گزارش بسیج حقوق دانان فارس شعب یازده گانه دادگاه های خانواده شیراز، پیش از این در مجتمع قضایی ملاصدرا واقع در انتهای خیابان شهید جمالی، به ارائه خدمت می پرداخت؛ که از این پس در مکان جدید در خیابان هجرت، کوچه یک، فعالیت قضایی خود را ادامه خواهند داد.


نام:
ایمیل:
* نظر: