جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۲:۴۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
حضور پرشور مسئولان قضایی و کارکنان دادگستری استان فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه


به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان از استان فارس؛ به گزارش روابط عمومی دادگستری فارس، مسئولان قضایی و کارکنان دادگستری استان فارس در قالب پایگاه مقاومت بسیج دادگستری فارس و با همراهی حجت الاسلام  پورمحمدی، وزیر دادگستری هم صدا  با مردم ايران و همراه با مردم انقلابی استان فارس، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و با آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند. 

 

 همزمان با آغاز سی و هشتمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی راهپيمايي ضد استكباري مردم انقلابی استان فارس، كاركنان دادگستري فارس نيز در كنار مهمان ویژه این مراسم و  مردم شهيد پرور شيراز بر شعار ها و آرمان های  انقلابی خود یعنی  استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و استکبار ستیزی تأکید کردند. 

 

در اين مراسم پرشكوه كه از چهار راه ۱۵ خرداد آغاز و تا  صحن مطهر شاهچراغ (ع) ادامه يافت، مسئولان قضایی دادگستری استان ، استاندار فارس و جمعي از قضات و كارکنان از مقابل دادگستری کل استان فارس  در میدان شهداء شهر شیراز به خیل راهپیمایان پیوستند.

 

در حاشیه  راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، القاصی مهر، رئیس کل دادگستری فارس با تقدیر از حضور پرشور مردم  فارس و حفظ روحیه استکبار ستیزی آنان، گفت: ما مسئولین باید این مردم همیشه در صحنه را الگوی خود قرار داده و همواره روحیه استکبار ستیزی خود را سر لوحه اقدامات قرار دهیم.

 

وی تصریح کرد: دیار ۱۵ هزار شهید فارس همواره با هموطنان خود در سراسر کشور حضور بسيار با شكوهي در راهپيمايي ۲۲ بهمن داشتند و اين امر نشان  از بصيرت، هوشياري، ولایتمداری مردم  استان فارس است.

 

رئیس کل دادگستری فارس ادامه داد: حضور  پر شور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بهترین پاسخ به سردمدارن و ایادی جدید و تازه به دوران رسیده استکبار است و اگر سران این کشور ها افراد هوشمندی باشند هرگز این ملت بزرگ و شجاع را تهدید نخواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: