شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۴۸:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
به مناسبت ۱۲ فروردین صورت گرفت؛
سازمان بسیج حقوق دانان استان فارس ضمن تبریک روز جمهوری اسلامی ایران، از هم وطنان استان فارس جهت خلق حماسه ای پرشور در انتخابات اردیبهشت ماه، دعوت به عمل آورد.


 

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان از فارس؛ طی بیانیه ای به مناسبت ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی ایران،  سازمان بسیج حقوق دانان استان فارس ضمن تبریک این عید بزرگ از هم وطنان استان فارس جهت خلق حماسه ای دیگر در اردیبهشت ماه دعوت به عمل آورد.

 

 

 

متن این بیانیه به شرح زیر می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«صبح گاه ۱۲ فروردین كه روز نخستین حكومت الله است از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ماست و ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند روزی كه كنگره های قصر ۲۵۰۰ ساله حكومت طاغوتی فرو ریخت و سلطه ی شیطانی برای همیشه رخت بربست و حكومت مستضعفین جانشین آن گردید.»  (امام خمینی ره)

 

دوازدهم فروردین در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی، نقطه عطفی است ماندگار که مردم ستمدیده ایران با رأی آری به امام و مقتدای خویش و به اسلام و انقلاب، همه طاغوتیان و جائران عالم را دلسرد و انقلاب اسلامی را که با خون پاک ترین یاران خمینی کبیر به پیروزی رسید، تثبیت کردند. با پیروزی انقلاب اسلامی بستر رشد، شکوفایی و محرومیت‌زدایی در ۲۲ بهمن ۵۷ به وجود آمد. انقلاب اسلامی که با پیروزی خود نظام دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد و طاغوت‌زدایی را انجام داد، با حضور پرشور مردم اقتدار کشور را به رخ جهانیان کشید.

 

 

انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در منطقه و جهان و در عرصه های داخلی و خارجی داشته است ولیکن اصلی ترین و بزرگترین و البته مهمترین و زیربنائی ترین آنها ، ایجاد و استقرار یک نظام حکومتی بنام جمهوری اسلامی است. این نام گرچه قبلا نیز درمورد بعضی ازحکومتها استعمال شده است ولی به لحاظ محتوا و ابتناء به آموزه های وحیانی و حقیقتی که در درون این نظام وجود دارد، اولین  حکومت مشروع دینی است که کاملا منطبق بر آیات قرآن و دیدگاه ائمه معصوم در مکتب اهل بیت (ع) میباشد.

 

 

و امروز در آستانه یوم الله ۱۲ فروردین سال ۱۳۹۶ ملت ایران پس از پشت سر گذاشتن  تاریخی پر از فراز و نشیب و همراه با افتخار، سربلندی، اقتدار و پیشرفت، امسال نیز در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» حماسه های دیگری را در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر پیش رو دارد و بی تردید بار دیگر اقتدار، عزت و عظمت ملت ایران در سایه تبعیت از رهنمودهای ولایت فقیه برای فتح قله‌های سربلندی و پیشرفت به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

 

سازمان بسیج حقوق دانان استان فارس ضمن تبریک این عید بزرگ به جامعه ی حقوقی، از هم وطنان عزیز در استان پهناور فارس،  جهت خلق حماسه ی پرشور دیگر، در انتخابات های پیش رو در اردیبهشت ماه، دعوت به عمل می آورد تا با انتخاب اشخاص اصلح و انقلابی، شاهد پیشرفت روز افزون کشور عزیزمان باشیم.


نام:
ایمیل:
* نظر: