سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۳۳:۰۹
کد خبر: ۱۰۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
در جلسه اعضای شورای حوزه 4 حضرت بلال(ع) مطرح شد:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع) در جلسه اعضای شورای حوزه و ارکان گردان 502 امام علی(ع) با اشاره به فعالیت های بسیار زیاد دشمنان در انتخابات گذشته که قصد تخریب و ایجاد اختلال را داشته اند گفت: وظیفه ما در انتخابات سال جدید روشنگیریست، نه جبهه گیری یا حمایت از شخص خاصی.
اولین جلسه اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج 4 حضرت بلال(ع) با فرمانده حوزه در سال 1396 برگزار گردید. در این جلسه که ارکان گردان 502 امام علی(ع) نیز حضور داشتند، پاسدار محمدحسن دوکوهکی فرمانده حوزه و گردان با عرض تسلیت وفات حضرت زینب (سلام الله علیها) و با اشاره به ویژگی های این بانوی بزرگوار در ماجرای کربلا و بعد از آن گفت: جامعه ما نیازمند فعالیت های زینب گونه می باشد.
وی در مورد حساسیت های برنامه های سال 96 از جمله دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر گفت: دشمنان ما مطابق سنوات گذشته در حال فعالیت و برنامه ریزی جدی بوده تا در این برنامه ی مهم اختلال و بی نظمی بوجود بیاورند.
دوکوهکی با اشاره به وظیفه های یک فرد در این انتخابات گفت: وظیفه ما در این انتخابات و دیگر مسائل روشنگری و دعوت مردم برای شرکت در این حماسه بزرگ می باشد، نه جبهه گیری یا حمایت از شخص خاصی.
وی در پایان در مورد مباحث و برنامه ریزی های لازم جهت انجام فعالیت های حوزه و گردان نکاتی را مطرح کرد و از کلیه افراد حاضر در جلسه خواست تمام تلاش خود را در سال جدید برای انجام فعالیت های لازم به کار گرفته تا تمامی برنامه ها مطابق گذشته به نحو احسن انجام گردد.


عکاس و خبرنگار: محسن باقری

نام:
ایمیل:
* نظر: