يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۹:۴۸:۲۲
کد خبر: ۱۰۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵
ساختمان بسیج صدا و سیمای فارس با حضور آیت الله ایمانی، سردار غیب پرور و مهندس کشفی مدیرکل مرکز فارس به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسيج هنرمندان فارس، محمد باقر کشفی با اشاره به حماسه ی سیاسی انتخابات بيان داشت: در صدا و سیما روحیه ی بسیجی حاکم است و سخت ترین کارها نیز با همت همکاران به خوبی انجام می شود و در مناسبت های مختلف همکاران چون زمان دفاع مقدس شبانه روز در مبارزه با هجمه ی رسانه ای دشمن حضور حماسی دارند.

وي درمورد برقراری ارتباط زنده همزمان از 12 نقطه ی مختلف استان فارس گفت: این ارتباط زنده ی همزمان از نظر سیگنال رسانی و فنی کار بسیار مشکلی بود ولی همکاران ما با تلاش حماسی خود این کار را عملی کردند.

مدير كل صدا و سيماي فارس ادامه داد: در روز انتخابات 33 ساعت برنامه پخش شد و 8 ساعت با شبکه های سراسری ارتباط مستقیم داشتیم که تصاویر گویای این بود که مردم در شیراز یک ساعت قبل از شروع رأی گیری در محل های رأی گیری حاضر بودند و اولین ارتباط های شبکه های سراسری به فارس اختصاص پیدا کرد.

كشفي در مورد رونمایی از ساختمان بسیج گفت: به دنبال افتتاح ساختمان بسیج، بسیجیان مرکز که تعداد قابل توجهی از همکاران را شامل می شوند حضوری مؤثر تر از قبل در تولید و پخش برنامه ها خواهند داشت.

آیت الله ایمانی نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی شیراز در اداه رونمايي از ساختمان بسيج در صدا و سيما گفت: سه نکته را یادآور می شوم، اول اینکه برخود لازم می دانم که از زحمات و تلاش های مداوم و اثر گذار صدا و سیما تقدیر و تشکر کنم و در انتخابات، تهران با عظمتی که دارد با 16 نقطه و فارس با 12 نقطه ارتباط همزمان داشت با توجه به مقایسه ی امکاناتی که تهران و فارس دارد، وسعت و عظمت کار مرکز فارس ستودنی است.

آیت الله ایمانی به برنامه های انتخاباتی صدا و سیما اشاره کرد و گفت: متوسط شرکت کنندگان در فارس بیشتر از متوسط شرکت کنندگان در کل کشور بوده است و این نشان از تلاش صدا و سیمای استان دارد.

امام جمعه ی شیراز ادامه داد: نکته ی دوم اینکه پایگاه مقاومت در صدا وسیما حاوی معنا و محتوای خاصی است وآن اینکه پیوند خوردن هنرهای جاری در عرصه شعر و ادب و فیلم با هنر جانبازی، رشادت، فداکاری و هنر شهادت طلبی و از جان گذشتن که اگر این دو هنر با هم در آمیزد و هنر در خدمت ارزشها قرار گیرد، معجونی می شود که همه را به حرکت و تکاپو درمی آورد.

آیت الله ایمانی عصر امروز را عصر جنگ رسانه ها دانست و خاطرنشان كرد: استکبار از صدای حق و حقیقت دلهره دارد اگر در عرصه ی جنگ رسانه ها مسلمین جامعه به سلاح هنر مسلح گردند و در عرصه های مختلف هنری آثار فاخر از خود به جای بگذارند بشریت از آن مصلحین و مسلمانان خواهد شد و سنگرهای کلیدی جهان را به دست خواهند گرفت.

نماینده ی ولی فقیه در استان فارس به نکته سوم اشاره و تاكير كرد: امروزه ما موفقیت های بزرگی در عرصه های مختلف کسب کرده ایم و دشمنان ما نقاب تزویر و ریا را از چهره ی خود برداشته اند و چهره واقعی خود را به ما نشان داده اند و کمر همت بسته اند که مقاومت مسلمانان را در نقاط مختلف جهان با شکست مواجه کنند اما اگر سازندگی با ایمان وعشق و علاقه همراه باشد هیچ قدرتی نمی تواند با آن مبارزه کند.

بسیج هميشه در حوزه هاي مختلف در صحنه حضور دارد

سردار غیب پرور "فرمانده ی ارشد سپاه فجر فارس" از زحمات صدا وسیما تشکر کرد و گفت:صدا و سیما خیلی خوب در صحنه ی انتخابات و حماسه ی سیاسی حاضر شد و در جایگاه خودش خوب درخشید.

فرمانده ارشد سپاه فجر فارس ادامه داد: بسیج ظرفیت بزرگی دارد و از ابتدای انقلاب که به دست امام راحل پایه گذاری شد تا با امروز شاهد پیشرفت و بالندگی بسیج بوده ایم بسیج در حوزه ی فرهنگی، سازندگی، هنری، ورزشی و هر جا که لازم باشد در صحنه حضور دارد.

وي ابراز داشت: با افتتاح این ساختمان شاهد فعالیت های جدید گروه های تلویزیونی و رادیویی بسیج خواهیم بود و این پایگاه مقاومت باعث آمیخته شدن فرهنگ ایثار و شهادت با هنر است و برای خیزش مجدد و افتخارات جدید برای عرصه ی رسانه ی استان فارس يك سکو است.

نام:
ایمیل:
* نظر: